Na przełomie 2021/2022 Galeria Grodova świętowała swoje piąte urodziny, które stały się dla Napollo okazją do poszerzenia oferty handlowej. W efekcie w portfolio galerii pojawiły się marki YES, Vision Express czy Triumph, a z końcem sierpnia otworzył się nowy sklep – marki Gatta. To jednak nie wszystko – kolejny salon nowej marki będzie gotowy dla klientów z początkiem września. Napollo jest wystawcą targów SCF 2022 Fall.
W Galerii Grodova przez ostatnie 5 lat udało się zebrać kompleksową ofertę handlową – pakiet marek zachęca klientów do stacjonarnych odwiedzin galerii. Mieszkańcy Grodziska mogą wybierać na dwóch poziomach handlowych spośród oferty elektroniki, mody, sportu i asortymentu dla dzieci, zdrowia i urody czy oferty usług, jak kantor czy optyk oraz Apteka Cosmedica. Tym razem jednak Grodova wzmacnia ofertę z nieco innej półki – klienci galerii będą mogli korzystać z oferty dwóch popularnych marek bieliźnianych. Triumph czeka na odwiedzających już teraz, również sklep Gatta otworzył się pod koniec sierpnia.
– Pięciolecie naszej Galerii Grodova było dla nas jeszcze większą motywacją do poszerzenia i odświeżenia oferty handlowej – komentuje Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie NAPOLLO – w zeszłym roku uruchomiony został salon 4F, niedawno otworzyliśmy salon biżuterii YES oraz Vision Express, teraz pojawił się także Triumph, a dosłownie parę dni temu otworzyliśmy dla naszych Klientów możliwość zakupów w sklepie lubianej polskiej marki Gatta. Na początku września w Galerii Grodova pojawi się także Greenpoint. Rozszerzając naszą ofertę, wybieramy popularne marki, które mogą zapewnić naszych odwiedzających o dobrej jakości produktach. W tę stronę chcemy rozwijać Galerię Grodova.
Triumph to międzynarodowa marka z historią – istnieje na rynku już ponad 125 lat. Klienci mogą wybierać w wielu różnych stylach i modelach – od najpiękniejszej, zmysłowej bielizny po niezwykle funkcjonalne ubiory sportowe, od młodzieżowego stylu po elegancką bieliznę męską, marka Triumph International oferuje produkty dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Z kolei Gatta to uwielbiana przez kobiety polska marka, działająca na rynku już 25 lat. Oferuje najwyższej jakości bieliznę, eleganckie ubrania oraz szeroki wybór w kategorii rajstopy. Greenpoint, który otworzy się dla klientów 9 września, to z kolei kobieca marka odzieżowa, która została stworzona w 1992 roku, z potrzeby połączenia elegancji, kobiecości, stylu i wygody. Kolekcje Greenpoint przeznaczone są dla kobiet o różnych typach figury, dlatego klientki Galerii Grodovej z pewnością znajdą w asortymencie tej marki coś dla siebie.