TUF RE zmienia się w Refield

Spółka deweloperska TUF RE, działająca w sektorze parków handlowych, przekształca swoją strukturę. Nowy rozdział zaczyna pod nazwą Refield. Zmiana pozwoli firmie zwiększyć skalę biznesu, pozyskać kolejnych partnerów i przyspieszyć działania deweloperskie. Powstanie nowej struktury jest odpowiedzią na szybki wzrost działalności spółki. Dzięki wprowadzonym modyfikacjom możliwa będzie m.in. dynamiczna reakcja na popyt ze strony inwestorów zainteresowanych zakupem parków handlowych. Refield jest wystawcą targów SCF 2022 Fall. 

– Doszliśmy do momentu, w którym realizujemy równolegle kilkanaście projektów na różnych etapach zaawansowania. Tempo naszego rozwoju wymagało od nas budowy podmiotu o dużo większych niż dotychczas możliwościach operacyjnych i potencjale finansowym. Refield jest skrojony pod wymagania naszych klientów, wydłużającą się listę projektów i tempo ich realizacji.
Zastępujemy zatem TUF RE nową, dużo bardziej wydajną i zwinną strukturą, zachowując jednocześnie track record i wszystkie projekty, nad którymi pracowaliśmy pod starym szyldem – tłumaczy Fabian Eryk Barbarowicz, współzałożyciel TUF RE i obecny prezes zarządu Refield.

Wprowadzone zmiany nie ograniczają się jedynie do rebrandingu spółki, a ich zakres jest dość znaczny.

– Do tej pory współpracowaliśmy głównie z jednym inwestorem finansującym, a teraz wychodzimy szerzej na rynek, by wykorzystać okazje współdziałania także z innymi podmiotami, które się do nas zgłaszają i są zainteresowane realizacją wspólnych projektów – dodaje prezes zarządu Refield.

Nowa nazwa nawiązuje do korzeni spółki, czyli budowy projektów handlowych od podstaw. Refield to połączenie dwóch funkcjonujących w branży nieruchomości określeń: real estate oraz field. W języku mówionym nazwa może się także kojarzyć z angielskim słowem „refilled” oznaczającym uzupełniony, ponownie napełniony.

PARTNER PORTALU

Kaufland

– To doskonale koresponduje z naszą strategią realizacji Pasaży w lokalizacjach, które ich najbardziej potrzebują i dostarczanie wygodnych rozwiązań handlowych w miejscach z potencjałem – komentuje Fabian Eryk Barbarowicz. Firma zmieniła również identyfikację wizualną, która nie obejmie jedynie nazewnictwa parków handlowych budowanych przez Refield do tej pory i w
przyszłości. Nadal będą one powstawać jako Pasaże z dodatkiem nazwy miejscowości, jak np. Pasaż Kępiński.

Zgodnie z zapowiedziami zwiększenia skali biznesu do roku 2025 firma planuje budowę obiektów o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej blisko 100 tys. mkw. Obecnie Refield realizuje Pasaż Kępiński (12,000 mkw. GLA) oraz projekt w Grodzisku Wielkopolskim (6,500 mkw. GLA). Trwa także komercjalizacja drugiego etapu parku handlowego w Lidzbarku Warmińskim, który powiększy się o dodatkowe 4,000 mkw. GLA i restaurację drive-thru. Ponadto toczy się proces wynajmu największego projektu spółki – Pasażu Ciechanowskiego (13,000 mkw. GLA) wraz z marketem budowlanym o powierzchni 7,000 mkw. GLA. Firma rusza także z działaniami na Podkarpaciu, gdzie zrealizuje dwa duże parki handlowe na ponad 20,000 mkw. GLA.

Refield to jeden z najbardziej aktywnych graczy deweloperskich w sektorze parków handlowych realizowanych w modelu wybuduj-wynajmij-sprzedaj. Pierwsze projekty firmy powstały w Chełmnie, Lidzbarku Warmińskim i Golubiu-Dobrzyniu. Wszystkie zostały wynajęte i sprzedane. Wśród klientów firmy są aktywne fundusze nieruchomościowe, takie jak LCP Properties czy Falcon Investment Management.

Założycielem Refieldu jest Fabian Eryk Barbarowicz – współtwórca TUF RE.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz