Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

C&A przedstawia nową strategię marki

Wraz z nową kampanią marki „You Do You & We Do The Fashion”, C&A rozpoczyna dziś kolejny etap swojej strategii modernizacji. Repozycjonowanie podkreśla dążenie C&A do stania się europejską marką modową zorientowaną na klientów, którzy nie muszą wybierać pomiędzy ceną a nowoczesnym i naturalnym stylem. Podkreśla również nieustanne przywiązanie C&A do wartości, takich jak jakość i przystępność cenowa, ale również zrównoważony rozwój i inkluzywność.

– Nowa strategia marki została stworzona w wyniku szeroko zakrojonego badania rynku, w którym przeprowadzono wywiady z ponad 14 000 klientów w sześciu krajach europejskich i które dostarczyły jasnych wyników: konsumenci wolą markę, która łączy przystępność cenową, zrównoważony rozwój, jakość i styl. C&A odpowiada obecnie na te wymagania, oferując klientom kolekcje o doskonałym stosunku jakości do ceny, dbając w ten sposób o ich samopoczucie i dostosowując się do ich stylu życia. „W ostatnich latach poczyniliśmy ważne kroki na drodze do stania się nowoczesną marką modową. W szybko zmieniającym się świecie chcemy być marką godną zaufania, dzięki której klienci nie muszą iść na kompromisy wybierając między ceną a nowoczesnym i naturalnym stylem – mówi Maik Kleinschmidt, Dyrektor Marketingu w C&A Europe.

CA_Key Visual_Bradn Campaign_PM (2)

Integralną częścią kampanii marki jest nowa wizualizacja, oparta na emocjonalnych, stylowych, naturalnych i autentycznych obrazach, które ożywają w spotach telewizyjnych, zewnętrznych środkach reklamy, komunikacji wewnątrz sklepów C&A i kanałach cyfrowych w całej Europie. Mając ogromny potencjał rozwojowy, kampania adresowana jest zarówno do stałych jak
i nowych klientów, którzy mają ograniczony budżet, ale nie chcą rezygnować z nowoczesnej i ponadczasowej mody.

R E K L A M A

Z ponad 1300 sklepami w 17 krajach europejskich i zatrudniając ponad 25 000 pracowników, C&A jest jednym z czołowych detalistów odzieżowych w Europie. C&A każdego dnia wita
w swoich sklepach w Europie ponad dwa miliony klientów i oferuje wysokiej jakości modę w przystępnych cenach dla całej rodziny.