Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

C&A przedstawia nową strategię marki

Wraz z nową kampanią marki „You Do You & We Do The Fashion”, C&A rozpoczyna dziś kolejny etap swojej strategii modernizacji. Repozycjonowanie podkreśla dążenie C&A do stania się europejską marką modową zorientowaną na klientów, którzy nie muszą wybierać pomiędzy ceną a nowoczesnym i naturalnym stylem. Podkreśla również nieustanne przywiązanie C&A do wartości, takich jak jakość i przystępność cenowa, ale również zrównoważony rozwój i inkluzywność.

– Nowa strategia marki została stworzona w wyniku szeroko zakrojonego badania rynku, w którym przeprowadzono wywiady z ponad 14 000 klientów w sześciu krajach europejskich i które dostarczyły jasnych wyników: konsumenci wolą markę, która łączy przystępność cenową, zrównoważony rozwój, jakość i styl. C&A odpowiada obecnie na te wymagania, oferując klientom kolekcje o doskonałym stosunku jakości do ceny, dbając w ten sposób o ich samopoczucie i dostosowując się do ich stylu życia. „W ostatnich latach poczyniliśmy ważne kroki na drodze do stania się nowoczesną marką modową. W szybko zmieniającym się świecie chcemy być marką godną zaufania, dzięki której klienci nie muszą iść na kompromisy wybierając między ceną a nowoczesnym i naturalnym stylem – mówi Maik Kleinschmidt, Dyrektor Marketingu w C&A Europe.

CA_Key Visual_Bradn Campaign_PM (2)

Integralną częścią kampanii marki jest nowa wizualizacja, oparta na emocjonalnych, stylowych, naturalnych i autentycznych obrazach, które ożywają w spotach telewizyjnych, zewnętrznych środkach reklamy, komunikacji wewnątrz sklepów C&A i kanałach cyfrowych w całej Europie. Mając ogromny potencjał rozwojowy, kampania adresowana jest zarówno do stałych jak
i nowych klientów, którzy mają ograniczony budżet, ale nie chcą rezygnować z nowoczesnej i ponadczasowej mody.

Z ponad 1300 sklepami w 17 krajach europejskich i zatrudniając ponad 25 000 pracowników, C&A jest jednym z czołowych detalistów odzieżowych w Europie. C&A każdego dnia wita
w swoich sklepach w Europie ponad dwa miliony klientów i oferuje wysokiej jakości modę w przystępnych cenach dla całej rodziny.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem