LPP chce w roku 2023 otworzyć 400 nowych sklepów

Nie rewidujemy planów rozwoju sieci sklepów i w przyszłym roku powierzchnia handlowa powinna wzrosnąć o 15 proc. Chcemy otwierać ponad 300 sklepów Sinsay rocznie, a razem z innymi markami będzie to ok. 400 salonów. Taki jest plan na przyszły rok. Wydaje się, że nawet czas pogorszenia sytuacji gospodarczej może być dobry na wzmacnianie pozycji na rynku – w wywiadzie dla PAP Biznes powiedział Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.
Jak poinformował, plany ekspansji marki Sinsay w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i o nowe kraje południa Europy są niezmienione.
– W tym roku chcemy otworzyć pierwsze sklepy we Włoszech, a w Grecji najprawdopodobniej w pierwszym kwartale 2023 r. – powiedział Lutkiewicz.
Zapowiedział on, że w latach 2023/2024 nakłady inwestycyjne Grupy LPP mogą wynieść nawet 1 mld zł. Były to inwestycje na poziomie z tego roku.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter