Do obecnej oferty Centrum niebawem dołączy nowa marka. Już w listopadzie będzie można odwiedzić popularny salon optyczny Vision Express. Będzie on zgodny z nowym konceptem wizualnym salonów tej marki. W lokalu o powierzchni 88 m kw. dominować będzie motyw drewna, podkreślając nowoczesność i bezpieczeństwo marki.
Centrum Łopuszańska 22 skutecznie realizuje strategię rozwojową, której głównym elementem jest uatrakcyjnienie oferty handlowej. Kilka dni temu podpisana została umowa z najpopularniejszą w Polsce siecią księgarń. Tenant mix już niebawem poszerzy się również o księgarnię Empik.
Plan rozwojowy realizowany jest zgodnie z założeniami. W galerii pojawiają się nowe marki lubiane i poszukiwane przez konsumentów. Tylko w tym roku Klienci Centrum zyskali takie marki jak: CCC, 5 10 15, butik modowy Dusza, Spichlerz Zdrowia, kawiarnię, akcesoria GSM czy sklep Monnari. Za chwilę dołaczy do nich Vision Express i księgarnia Empik.
Centrum Łopuszańska 22 to galeria o powierzchni 20 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej usytuowanej na jednym poziomie licząca 100 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Kluczowi najemcy obiektu to m.in. Biedronka, Media Expert, Sinsay, CCC, Action, Rossmann, Pepco, Tedi, KiK, Dealz, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Monnari, Ziaja, 5 10 15, Maxi ZOO czy Kebab King. Klienci mają do dyspozycji 1,3 tys. wygodnych naziemnych miejsc parkingowych zlokalizowanych wokół centrum. W sąsiedztwie znajduje się stacja podmiejskiej kolejki WKD, z której korzystają mieszkańcy ościennych gmin.
Ofertę handlową wzbogaca ultranowoczesna strefa rozrywkowa Airo. Na powierzchni 4 tys. mkw., znajduje się park trampolin Airo oraz kosmiczna sala zabaw dla dzieci Airo Space Kids. Obiekt przyciąga rodziny z dziećmi, grupy szkolne i zorganizowane z Warszawy i okolic. Chętnie uczęszczają do niego okoliczni mieszkańcy, pracownicy strefy biznesowej a także mieszkańcy innych dzielnic Warszawy i okolic.
PARTNER PORTALU
Właścicielem i Zarządcą jest Devin Investments który współpracuje z firmą Mallson Polska przy rekomercjalizacji obiektu.
Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych jak również obsługę ich sprzedaży.
Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.
Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji około 50 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.