Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Starbucks zaprasza na wspólne świętowanie Międzynarodowego Dnia Kawy

Po raz pierwszy od trzech lat, Starbucks wspólnie ze swoimi Gośćmi celebruje Międzynarodowy Dzień Kawy poprzez wyjątkowe i niepowtarzalne Coffee Shows, które zabiorą wszystkich obecnych w podróż po świecie kawy.

W sobotę, 1 października, sieć zaprasza swoich miłośników do wybranych lokalizacji na niezwykłe pokazy połączone z degustacjami i mnóstwem ciekawostek.

Starbucks rozdaje prezenty

Tegoroczne święto to także idealna okazja do przypomnienia o zrównoważonych praktykach uprawy drzew kawowych, które Starbucks stosuje, i którymi dzieli się otwarcie z plantatorami na całym świecie, aby smakiem ulubionej kawy mogły cieszyć się także przyszłe pokolenia. Etycznie pozyskiwane ziarna kawy Arabica to znak rozpoznawczy i duma marki, dlatego w dniach 30.09-2.10 przy zakupie dowolnej paczki kawy ziarnistej, każdy Gość otrzyma w prezencie wybrany napój w rozmiarze Tall.

Sieć od wielu lat wspiera lokalnych farmerów na całym świecie, nie tylko ze względu na swój własny łańcuch dostaw, ale przede wszystkim z myślą o przyszłości kawy oraz jej dostępności. Marka, zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, koncentruje się między innymi na wsparciu badań nad hodowlą nowych odmian drzewek, odpornych na choroby, takie jak m.in. rdza kawowa, które dziś trawią plantacje. W ten sposób Starbucks pragnie zapewnić dostęp do dobrej jakości ziaren dla następnych pokoleń. Wiedza, narzędzia oraz zasoby promujące dobre praktyki rolnicze wypracowane przez markę dostępne są nieodpłatnie dla wszystkich zainteresowanych plantatorów, bez względu na to, czy z nią współpracują, czy też nie.

Starbucks ma już ponad 50 lat

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz konceptów: Blue Frog, Kabb, Bacoa oraz Sushi Shop. Obecnie Spółka zarządza ponad 2100 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 26 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Anglii, Portugalii, Francji, Austrii, Belgii, Armenii, Iranie, Luksemburgu, Szwajcarii, Azerbejdżanie, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Niemczech, Chinach oraz we Włoszech. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.amrest.eu/en