Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

ROS: Różowy Październik w centrach Designer Outlet


Październik pod wieloma względami jest wyjątkowy. Nazywany jest drugim najbardziej kobiecym miesiącem w roku, a wszystko za sprawą akcji z różową wstążką. Każdego roku przypomina o profilaktyce raka piersi, o potrzebie badań i zapobieganiu chorobie. W tegoroczne działania włączyły się także centra Designer Outlet, które każdego dnia odwiedza tysiące kobiet.

Pobudzanie świadomości raka piersi to ważny temat społeczny, który warto podnosić nie tylko w październiku, ale to właśnie w tym jesiennym miesiącu ma największy wydźwięk, a kobiety z większą uwagą przysłuchują się ważnym przekazom.

We współpracy z fundacją Spa For Cancer,

Centra Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec i Designer Outlet Warszawa także dołączyły do tego silnego głosu skierowanego do pań w różnym wieku, swoich klientek. W tym roku czynnie zachęcają do badań profilaktycznych, przypominają o tym, że warto dbać o swoje zdrowie i „dmuchać na zimne”.

– W centrach na nośnikach informacyjnych pojawiły się plakaty, na lustrach różowe nalepki pobudzające świadomość profilaktyki raka piersi. Obiekty nawiązały współpracę z fundacją Spa For Cancer, która w wyjątkowy sposób opiekuje się kobietami w trakcie leczenia oraz po doświadczeniu z nowotworem. Stawia na budowanie poczucia piękna, wartości i daje wsparcie tworząc wielką społeczność kobiet, które najlepiej rozumieją swoje emocje w trudnym czasie leczenia i powrotu do zdrowia. Aktywności fundacji stale organizowane dla jej podopiecznych są pozbawione pouczeń, nakazów i mentorskich tonów, ale za to pełne wzajemnej życzliwości zrozumienia w trakcie i po leczeniu. Fundację można wesprzeć podczas zakupów w Designer Outlet w październikowe soboty: 8, 15, 22, 29.10, wrzucając do puszki dowolną kwotę. Ale to nie wszystko. Fundacja wraz ze specjalistami onkologii przygotowała i wydała książkę, która jest przewodnikiem dla kobiet, które właśnie wyruszają w trudną podróż po własne zdrowie i piękno. Zawiera mnóstwo odpowiedzi na trudne pytania, przed którymi stają kobiety w obliczu tej choroby. Każde z naszych centrów zakupiło pulę, która przekazana zostanie dla pacjentek onkologicznych w wybranych placówkach w Gdańsku, Sosnowcu i w Warszawie – mówi Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

W przedostatnią sobotę miesiąca – 22 października w każdym z centrów Designer Outlet pojawi się mammobus, który będzie dostępny dla chętnych do badania klientek. – Badania są całkowicie bezpłatne, nie trzeba się umawiać i rejestrować – lekarz kwalifikujący jest na miejscu. Co ważne na badania zapraszamy panie od 35 roku życia. Bezpłatne badania mammograficzne dostępne będą w godzinach 10:00 – 18:00. Odbędą się w profesjonalnych, komfortowych warunkach – w mammobusach zaparkowanych przed centrum. Ekipa medyczna tego dnia może przebadać 100 pań, dlatego warto się spieszyć – wyjaśnia Ciemińska.

ROS Retail Outlet Shopping ma w Polsce 3 outlety

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów.

ROS Retail Outlet Shopping od 10 lat obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma, La Torre Outlet Zaragoza, M3 Outlet Polgár i przyszłe inwestycje w Europie.
Centra outletowe Designer Outlet w Polsce obecne są w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70 proc. niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, BOSS, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników