Blisko 70% wzrost footfallu zanotował Kompleks Handlowy Raj w dniu otwarcia sklepu Sinsay. W weekend otwarcia salonu największy obiekt handlowy w Dębicy odwiedziło o ponad 55% więcej klientów, niż w roku ubiegłym.
Sklep marki Sinsay należącej do grupy LPP zajął ponad 1000 mkw. powierzchni handlowej. Został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem handlowym sieci. Salon jest zlokalizowany w nowo rozbudowanej części obiektu, obok takich marek jak: Martes Sport, Tatuum czy Smyk.
Sinsay buduje footfall
Blisko 70% wzrost indeksu footfall w dniu otwarcia sklepu Sinsay stanowi bardzo dobry prognostyk na przyszłość. Bardzo zależało nam na uzupełnieniu tenant mixu o sklep, w którym klienci znajdą różnorodny asortyment, w bardzo przystępnych cenach. Od atrakcyjnej mody damskiej, męskiej i dziecięcej, po artykuły wyposażenia wnętrz. Szczególnie dzisiaj, przy rosnącej inflacji, sklepy takie jak Sinsay są coraz częściej wybierane przez klientów w Polsce, którzy patrzą nie tylko na krój ubrania, kolor, materiał, ale przede wszystkim na cenę. Duża liczba klientów, którzy przybyli na otwarcie tego największego w mieście sklepu potwierdza, że rozbudowa obiektu o dodatkowe 1000 mkw., a co za tym idzie podpisanie umowy najmu z grupą LPP było strzałem w dziesiątkę – komentuje Bartłomiej Gajda, Menedżer ds. marketingu i sprzedaży Grupy IVS.
Sinsay to pierwszy salon z grupy LPP w Kompleksie Handlowym Raj. Specjalnie na potrzeby sklepu obiekt został rozbudowany o dodatkową przestrzeń handlową sięgającą ponad 1000 mkw. Obok prac związanych z poszerzeniem przestrzeni handlowej, istniejąca część obiektu została przebudowana i zmodernizowana. W ramach prac dobudowano 50 dodatkowych miejsc parkingowych, wykonano nowy węzeł sanitarny dla klientów dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Znalazł się tam również pokój dla matki z dzieckiem. Ponadto przebudowano i zmodernizowano instalacje bezpieczeństwa oraz układ komunikacyjny, tak aby usprawnić ruch kołowy dla klientów.
W ramach LPP
Marka Sinsay odpowiada na modowe potrzeby nastolatek, ale również młodych kobiet, rodziców oraz ich dzieci. Posiada również szeroką gamę ubrań i dodatków dla aktywnych i niezależnych kobiet ceniących sobie niezobowiązujący styl i wygodę w rozsądnej cenie. Ofertę marki uzupełniają kolekcje ubrań i dodatków dla najmłodszych, produkty do pielęgnacji i makijażu oraz elementy wyposażenia wnętrz.
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada sieć ponad 1800 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni 1,4 mln mkw. Oferta online kolekcji marek dostępna jest na 30 rynkach. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia, polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 259 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę tworząc miejsca pracy dla blisko 22 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter