delio nie zwalnia tempa i debiutuje w Gdańsku i Sopocie 

Lite e-Commerce utrzymuje tempo ekspansji delio – supermarketu online. Po wrześniowym debiucie w Krakowie, usługa została uruchomiona w dwóch kolejnych dużych miastach w Polsce – tym razem w Gdańsku i Sopocie.  

Już od 13 października kurierzy delio dostarczają mieszkańcom Gdańska i Sopotu produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego. Klient może wybierać spośród 5 tysięcy artykułów, które mogą zostać dostarczone nawet w godzinę od momentu złożenia zamówienia. Co ważne, supermarket online działa przez siedem dni w tygodniu w godzinach 7:00-23:00, co pozwala dostosować dostawę do swoich codziennych potrzeb. 

– Zgodnie z naszymi założeniami, kontynuujemy ekspansję na polskim rynku e-grocery. Szybkie tempo rozwoju usługi oraz obecność w nowych lokalizacjach są dla nas największymi priorytetami. Wierzymy, że jakość świadczonych usług oraz najszybsza dostawa na rynku to nasze największe zalety – mówi Maciej Nowakowski, COO Lite e-Commerce.

Klienci supermarketu online mogą zamówić w supermarkecie online produkty znanych, światowych marek, jak i lokalnych producentów. Dla jeszcze większej wygody użytkowników uruchomiono aplikację, która pozwala na swobodne przemieszczanie się między platformami: np. dokończenie procesu zamówienia rozpoczętego na stronie internetowej delio.com.pl. 

Twórcy usługi z Lite e-Commerce poważnie podchodzą również do tematu ekologii. Skutery elektryczne stanowią większość pojazdów w posiadanej przez nich flocie, a zakupy pakowane są w ekologiczne papierowe torby oraz biodegradowalne siatki.

Wygodnie przez Internet 

Zakupy przez Internet, również te spożywcze, to nawyk, który przybrał na sile w trakcie pandemii. Usługi z dowozem przyszły z pomocą osobom zamkniętym w domach. Ogromne tempo rozwoju e-grocery wskazuje jednak na to, że zwyczaj dokonywania wygodnych zakupów online zostanie z nami na długo. Choć pandemiczne restrykcje się skończyły, Polacy wciąż bardzo chętnie korzystają z takich rozwiązań. Doceniają je za oszczędność czasu oraz możliwość zrobienia zakupów o dowolnej porze. Jest to zwyczajnie zbyt wygodne rozwiązanie, by z niego nie korzystać, choćby od czasu do czasu. Dlatego supermarket online delio planuje rozszerzyć zakres działalności o kolejne miasta.

Zależy nam na jak najszybszym rozwoju obu usług, dlatego na bieżąco analizujemy możliwość pojawiania się w kolejnych miastach. Wybierając następne lokalizacje, pod uwagę bierzemy wiele różnych czynników, takich jak dane demograficzne, dostępność lokalnych dostawców czy obecność konkurencji – tłumaczy Nowakowski. 

Ceny niektórych produktów zamrożone do końca października 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Supermarket online delio uruchomił własną akcję, która ma przeciwdziałać skutkom inflacji. Do końca października br. ceny 500 towarów nie zostaną podniesione. W ramach kampanii zaprojektowano również landing page, który prezentuje całą promocyjną ofertę delio.

delio opiera się na prostych założeniach: chce odpowiadać na potrzeby klientów, którzy doceniają wysoką jakość, szukają szerokiego asortymentu, a jednocześnie w natłoku obowiązków chcą zaoszczędzić czas na to, co dla nich ważne. Twórcy rozwiązania porównują delio do codziennego asystenta, który nie tylko dostarczy klientom to, czego potrzebują, ale również sprawi, że zakupy staną się łatwiejsze. Zagwarantować ma to między innymi najszybsza dostawa produktów w tym segmencie rynku, co w połączeniu z dużym wyborem artykułów sprawia, że użytkownicy nie muszą planować zakupów na kilka dni do przodu.