METRO PROPERTIES startuje z pierwszą na polskim rynku aplikacją do najmu powierzchni: H-Our Store

Aplikacja H-Our Store, autorstwa METRO PROPERTIES, umożliwia elastyczną, krótkoterminową formę najmu powierzchni w centrach handlowych, podobną do formuły działania portali z ofertą pokoi hotelowych czy mieszkań. Współpraca zarządcy centrum i nowego najemcy została w pełni zautomatyzowana.

METRO PROPERTIES, zarządca centrów M1 w Polsce, wprowadza na rynek innowacyjną aplikację do najmu powierzchni w centrach handlowych. H-Our Store umożliwia współpracę z dużymi sieciami jak i małymi, lokalnymi przedsiębiorcami w zupełnie nowej, w pełni zautomatyzowanej formule biznesowej. To rozwiązanie skierowane zarówno do potencjalnych najemców jak i zarządców obiektów handlowych w Polsce. 

Ryzyko zmniejszone do minimum

– Wychodzimy na polski rynek z nowym rozwiązaniem dla wszystkich stron biznesu w centrach handlowych. Potencjalni najemcy zyskają możliwość elastycznej formy współpracy, zarządcy szybkie rozwiązanie dla powierzchni w okresie rekomercjalizacji, a klienci atrakcyjną, zmieniającą się ofertę –mówi Renata Kinde-Czyż, prezes zarządu METRO PROPERTIES.

– Formuła kontraktów, zawieranych za pośrednictwem aplikacji H-Our Store, zmniejsza do minimum ryzyko obu stron, zakładając elastyczne podejście do współpracy w obszarze najmu, jakiego nie realizowano jeszcze w Polsce. To bardzo dobrze przemyślana propozycja, którą budowaliśmy na bazie wielu lat doświadczeń branżowych menadżerów METRO PROPERTIES, naszych partnerów biznesowych i badań rynku – podkreśla Renata Kinde-Czyż. 

Aplikacja H-Our Store umożliwia najem powierzchni w centrum handlowym już od 1 godziny,  na wybrany okres, niemal z każdego miejsca na ziemi. Intuicyjny i prosty interfejs pozwala  na zarezerwowanie wybranego sklepu, w dostępnej lokalizacji i terminie z poziomu telefonu komórkowego. Płatność dokonywana jest online, umowa i faktura powstają automatycznie, a nowy najemca wchodzi do lokalu za pośrednictwem wygenerowanego kodu wejścia. Aplikacja jest już dostępna do ściągnięcia  w sklepach internetowych: Apple Store i Google Play.

Oferta H-Our Store przypomina popularne portale z rezerwacją pokoi hotelowych  czy krótkoterminowego wynajmu mieszkań. Co bardzo ważne, sklepy w poszczególnych lokalizacjach zaopatrzone będą w zabudowę modułową, umożliwiającą sprzedaż niemal każdej grupy produktów  i szybkie uruchomienie sprzedaży. Aplikacja jest zintegrowana z automatyką centrum handlowego, umożliwiając zdalne zarządzanie lokalem i jego bezobsługowe zdanie. 

H-Our Store to platforma dla nieograniczonej liczby sklepów, powierzchni i miast

– Naszym celem jest wprowadzenie do oferty aplikacji  H-Our Store różnorodnej powierzchni handlowej z wielu centrów handlowych w Polsce. Mamy nadzieję, że inni zarządcy i właściciele centrów handlowych skorzystają z tego przełomowego i nowatorskiego modelu. Bardzo chętnie pomożemy im w jego uruchomieniu i implementacji. Zaproponowany przez nas model biznesowy to doskonałe rozwiązanie zarówno dla lokalnych najemców, dla których próg wejścia do centrum handlowego bywa często zbyt wysoki, ale i popularnych sieci handlowych, poszukujących powierzchni dla końcówek serii czy nowej grupy produktów. H-Our Store to platforma dla nieograniczonej liczby sklepów, powierzchni i miast – mówi Krzysztof Wiburski, dyrektor regionalny METRO PROPERTIES i pomysłodawca aplikacji.  

Pierwszy sklep w nowej formule najmu za pośrednictwem H-Our Store jest już dostępny w centrum  M1 w Poznaniu. To 55 m² nowoczesnej powierzchni handlowej w popularnym obiekcie na mapie miasta.  

W portfelu jest 10 lokalizacji

METRO PROPERTIES zarządza siecią dziewięciu centrów M1 w Polsce centralnej i południowej.

METRO PROPERTIES sp. z o.o. jest spółką oferującą usługi w zakresie profesjonalnego zarządzania nieruchomościami i procesami inwestycyjnymi. Spółka odpowiada za strategiczny rozwój nieruchomości, planowanie, budowę, wynajem, sprzedaż/kupno nieruchomości. W zakresie odpowiedzialności spółki leży center i facility management.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych