Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Nowe marki w Westfield Mokotów

W ostatnim czasie do oferty modowej Westfield Mokotów dołączyły trzy nowe marki. Klienci mogą odwiedzić salon Gerry Weber, butik bielizny Darily oraz pop-up store marki Kapsula, zrzeszającej ukraińskich projektantów.

Pod koniec września jedno z najważniejszych miejsc na modowej i zakupowej mapie Warszawy, zmieniło się w Westfield Mokotów. Centra handlowe Westfield na całym świecie są magnesem przyciągającym najciekawsze globalne i lokalne marki, a to właśnie ich obecność wpływa na atrakcyjność obiektu w oczach klientów. 

Trzy marki w salonie Gerry Weber

Jedną z najnowszych propozycji Westfield Mokotów jest butik Gerry Weber, w którym znaleźć można trzy modowe marki własne: Gerry Weber, Taifun i Samoon. Kolekcję Gerry Weber charakteryzują ubrania najwyższej jakości, zarówno w wydaniu eleganckim, jak i casualowym. Osobom ceniącym indywidualizm i najnowsze trendy, powinny przypaść do gustu propozycje marki Taifun, wyróżniające się wyrazistymi kolorami oraz śmiałymi wzorami. Z kolei marka Samoon oferuje stylizacje w rozmiarach plus size na każdą okazję oraz zachęca do eksperymentowania i bawienia się modą. 

Kapsula w strefie The Designer Gallery

Od niedawna w strefie The Designer Gallery można również odwiedzić pop-up store Kapsula. Marka założona w 2015 roku jest platformą zrzeszającą ukraińskich projektantów. W salonie Kapsula na klientów czekają  unikalne ubrania i dodatki na różne okazje, a także przedmioty użytkowe o wyjątkowym designie. Wszystkie je wyróżnia doskonałe rzemiosło ich wykonania oraz piękne wzornictwo. 

R E K L A M A

Komfort w stylu Darily

Kolejną nowością na mapie centrum handlowego jest salon bielizny Darily – rodzinnej firmy, dla której komfort i wygoda kobiet to główne cele marki. W salonie można  wybierać spośród różnorodnych modeli eleganckiej bielizny i strojów kąpielowych.  Na uwagę zasługuje to, że  modele są szyte ręcznie z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu zyskują swój niepowtarzalny styl i są komfortowe w użytkowaniu. 

– Westfield Mokotów nie zwalnia tępa i kontynuuje dotychczasowy kierunek rozwoju, w którym moda i najciekawsze marki z Polski i świata grają pierwsze skrzypce. Cieszymy się z kolejnych nowych propozycji, które wzmacniają naszą ofertę oraz potwierdzają, że Westfield Mokotów jest jedną z najbardziej atrakcyjnych i pożądanych lokalizacji wśród centrów handlowych w Polsce – powiedziała rzeczniczka prasowa Westfield Mokotów, Agata Berndt-Wazelin.

Około 260 nejemców

Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Centrum, należące do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter centrum handlowego mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Westfield Mokotów jest uważane za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.