TATUUM zadebiutował w Nowych Bielawach

Toruńskie centrum handlowe wzmacnia swoją ofertę w segmencie modowym. W obiekcie właśnie otwarto salon marki TATUUM, prowadzi go spółka KAN – właściciel brandu. 

Nowe Bielawy rozwijają się w wielu obszarach. Od kilku tygodni trwa rozbudowa obiektu, dzięki której powstaną aż 2 parki handlowe z 6 wielopowierzchniowymi sklepami. Newbridge umacnia także ofertę istniejącego obiektu, koncentrując się w dużej mierze na segmencie fashion. Efektem tego jest debiut polskiej marki odzieżowej TATUUM.

Wzmacnienie i dopełnienie segmentu modowego

– W ostatnim badaniu konsumenckim aż 95% klientów pozytywnie oceniło naszą ofertę, zwłaszcza jej modową część. Tak wysoka nota zobowiązuje do dalszego rozwoju, a także coraz odważniejszego sięgania do współpracy z markami, które nie są charakterystyczne dla formatu convenience. TATUUM jest tu najlepszym przykładem – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Newbridge. 

– To doskonale znany brand, obecny w najlepszych lokalizacjach w kraju, w tym galeriach typowo fashion.  Jego pojawienie się w naszej ofercie nie tylko wzmacnia i dopełnia segment modowy, ale jest także potwierdzeniem dużego potencjału leasingowego Nowych Bielaw, dostrzeganego przez coraz większych graczy rynkowych – dodaje. 

Coraz więcej mody

Widać to zresztą w ofercie. Już dziś kupujący znajdą w toruńskim centrum handlowym takie brandy jak m.in.: CCC, Esotiq, Carry, Big Star, Monnari, Triumph, Wojas, Ryłko, Giacomo Conti, Lavard czy 50 Style.

– Udział mody w tenant-mixie obiektu systematycznie rośnie, co jest efektem z sukcesem realizowanej strategii leasingowej – mówi Karolina Nitowska.

– Ostatnie lata pod tym względem były bardzo owocne. Wpływ na to miały zauważone przez brandy wielowymiarowe modernizacje, którym poddano Nowe Bielawy, a także coraz mocniejsza pozycja centrum na lokalnym rynku. Również to, jak pozytywnie odbierani jesteśmy dziś przez klientów nie pozostaje bez wpływu na decyzje najemców – podkreśla. 

Własny sklep a nie franczyzowy

Nowo otwarty sklep TATUUM prowadzony jest przez spółkę KAN, do której należy marka. W jego ofercie klienci mogą znaleźć szeroki wybór ubrań i dodatków dla kobiet i mężczyzn. Brand stawia na wygodę, a także wysoką jakość. Ubrania z TATUUM projektowane są z myślą o zapewnieniu komfortu i możliwości komponowania stylizacji z różnych kolekcji. 

– TATUUM to dla nas niezwykle atrakcyjny partner biznesowy. Sam fakt, że jest to sklep prowadzony przez spółkę, a nie franczyzobiorcę, pokazuje, jak dużym zaufaniem zostaliśmy obdarzeni. Jesteśmy przekonani, że ten debiut będzie niezwykle udany, a sam lokal stanie się jedną z najchętniej odwiedzanych destynacji modowych w Nowych Bielawach – podsumowuje Karolina Nitowska. 

Nowe Bielawy mają 70 najemców

Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Big Star, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych. Centrum obecnie jest w trakcie rozbudowy. W jego otoczeniu powstają 2 nowoczesne retail parki, które wypełni 6 wielkopowierzchniowych sklepów. Oba obiekty są już w pełni skomercjalizowane.

Newbridge Poland to spółka skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu convenience oraz parki handlowe.  Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych