Ruszyła nowa wersja aplikacji mobilnej Hebe

Nowoczesny Design System, bardziej przejrzysty i czytelny wygląd, a także łatwiejsza nawigacja i dostęp do karty lojalnościowej My Hebe – to tylko niektóre nowości w nowej wersji aplikacji Hebe.

Klienci marki zyskali także możliwość szybkiego wyszukiwania produktów oraz, dzięki zakładce „Nowości”, szybki dostęp do najnowszych trendów beauty.

W nowej wersji aplikacji odświeżono warstwę estetyczną oraz wprowadzono tzw. Design System, czyli bazę komponentów, która ułatwia i przyspiesza rozwijanie projektu oraz zapewnia spójność doświadczeń użytkownika. Rozwiązanie pozwoli w przyszłości na znacznie szybsze wprowadzenie kolejnych funkcjonalności przy utrzymaniu spójności wizualnej aplikacji. 

R E K L A M A

Z aplikacji Hebe korzystają klienci marki, którzy robią zakupy zarówno online, jak i offline. Użytkownicy dotychczas mieli możliwość m.in. dodawania produktów do listy życzeń, sprawdzania opinii o produkcie, dostępu do informacji o promocjach oraz artykułów blogowych. Teraz mogą cieszyć się także łatwym dostępem do nowości oraz sekcji z ostatnio przeglądanymi produktami. 

– Nad redesignem aplikacji zaczęliśmy pracować w odpowiedzi na opinie naszych użytkowników, następnie przeprowadziliśmy badania. Ich celem była poprawa user experience oraz wsparcie programu lojalnościowego My Hebe, którego chętnie używają nasi klienci robiąc zakupy zarówno online, jak i offline. Najchętniej korzystają oni z listy życzeń, sprawdzania opinii o produkcie,  promocji czy bycia na bieżąco z trendami kosmetycznymi, dzięki sekcji inspiracji z artykułami blogowymi – mówi Aleksandra Kosior, Product Manager w Hebe.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych