Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

VRG: tegoroczna sprzedaż większa o ponad 20 proc.

Przychody VRG w październiku 2022 roku wyniosły 89,9 mln zł, co oznacza wzrost o 7,7 proc. Od początku roku przychody wyniosły 994,9 mln zł i były wyższe o 23,6 proc.

„Latem zdecydowaliśmy się na głęboką wyprzedaż i znaczne obniżenie cen, aby uniknąć obciążenia zapasami w okresie zapowiadanego spadku koniunktury. We wrześniu, ani w październiku nie pojawiły się jeszcze oznaki znaczącego obniżenia popytu. Grupa utrzymała pozytywną dynamikę sprzedaży i wypracowała wzrost marży z biznesu” – mówi prezes grupy VRG Janusz Płocica.

Przychody w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w październiku 44,5 mln zł, czyli 5,6 proc. więcej rdr. W okresie styczeń-październik w tym segmencie przychody wyniosły około 499,1 mln zł i były wyższe o 19,3 proc.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Przychody zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w październiku 43,7 mln zł i były wyższe rdr o 15 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów wyniosła około 472,6 mln zł, czyli wzrosła o 30,9 proc. rdr.

Sprzedaż online to 11,5 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 17,1 proc. Od początku roku sprzedaż online wyniosła 140,8 mln zł i była niższa o 7 proc.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec października wyniosła 51,9 tys. m kw., czyli spadła o 0,6 proc.