Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Optymalizacja sieci salonów Giacomo Conti

Na skutek trudnej sytuacji rynkowej spowodowanej inflacją, właściciele Giacomo Conti decydują się podjąć kroki w kierunku optymalizacji sieci. Tym samym marka postanowiła relokować salon w Krotoszynie, który dotychczas znajdował się na rynku w centrum miasta. Od 12 listopada funkcjonuje on w nowej lokalizacji i mieści się w miejscowym centrum handlowym.

Głównym celem przenosin było zwiększenie ruchu, przez poprawę aspektów logistycznych, na przykład w postaci dostępu do większej liczby miejsc parkingowych. W ten sposób klienci mogą jeszcze łatwiej i wygodniej zrobić zakupy mody męskiej.

Nowa lokalizacja w Krotoszynie

Salon znajduje się na parterze galerii handlowej, a wystrój wnętrza został zrealizowany zgodnie z najnowszym standardem marki. Klienci doświadczą komfortu podczas całej ścieżki zakupowej, w czym pomoże między innymi nowy design mebli. Marka rozwinęła aspekt Visual Merchandisignu w nowej lokalizacji, poprzez wykorzystanie przestronnej witryny sklepowej. Od soboty wszyscy fani męskiego stylu mogą odwiedzić salon, który jest przygotowany na nadchodzący gorący okres zakupowy.

Optymalizacja sieci

Optymalizacja sieci niesie za sobą również likwidację niektórych salonów. W ostatnim czasie zamknięty został salon w Galerii Europa w Gliwicach, a w planach jest również zamknięcie w Starogardzie Gdańskim. Giacomo Conti mimo trudnego czasu dla całej branży odzieżowej podejmuje kroki, by sprostać wymaganiom fanów mody męskiej. Wszystkie działania mają na celu oferowanie wysokiego standardu usług oraz produktów, mimo regularnie rosnących kosztów eksploatacji salonów.

Giacomo Conti to marka, która od lat funkcjonuje na rynku mody męskiej i ubiera mężczyzn w wyjątkowe kreacje, łączące w sobie tradycję polskiego krawiectwa z włoskim designem. Spółka konsekwentnie realizuje strategię omnichanel, dzięki czemu odpowiada na rosnące potrzeby klientów, gwarantując najwyższy poziom obsługi stacjonarnej, jak i online. Obecnie w portfolio marki znajduje się ponad 70 salonów zlokalizowanych w najlepszych lokalizacjach na terenie całej Polski.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem