Biedronka otwiera 11 nowych sklepów w tydzień

Sieć Biedronka nie zwalnia tempa i otwiera aż 11 nowych sklepów w całej Polsce. Większość z nich zlokalizowana jest w małych miejscowościach, umożliwiając mieszkańcom zrobienie świątecznych zakupów w jak najlepszych cenach.

Otwarcia nowych oraz wyremontowanych sklepów zaplanowano na 30 listopada oraz 1 i 2 grudnia. Jak zawsze, będą im towarzyszyły specjalne promocje.

Niemal 8 000 m2 powierzchni sali sprzedaży, prawie 300 nowych pracowników i blisko 70 kas tradycyjnych oraz samoobsługowych – tak prezentuje się w skrócie bilans liczbowy dotyczący placówek, które sieć Biedronka otworzy już w tym tygodniu.

Nowe sklepy Biedronka w formacie 3.0

Wszystkie z nich zaprojektowano w najnowszym formacie 3.0, zakładającym między innymi zastosowanie ekologicznych rozwiązań, takich jak oświetlenie LED czy urządzenia chłodnicze wykorzystujące gaz CO2. Nowe placówki powstały w miejscowościach Tarnów, Tuchów (woj. małopolskie), Jednorożec (woj. mazowieckie), Ogrodniczki (woj. podlaskie), Bielawa (woj. dolnośląskie), Wrocław, Kowalów (woj. dolnośląskie), Myślenice (woj. małopolskie) i Parowa (woj. dolnośląskie) oraz w Krakowie i Katowicach. Po krótkim remoncie do dyspozycji klientów ponownie będą także zmodernizowane sklepy Biedronka w Brusach (woj. pomorskie), Międzyzdrojach i Lublinie.

Mając na uwadze potrzeby lokalnych mieszkańców, placówki w Jednorożcu, Ogrodniczkach, Kowalowie, Katowicach, Brusach i Parowej wyposażone zostały w ladę tradycyjną, oferującą bogatą ofertę mięs i serów na wagę, również tych pochodzących od lokalnych dostawców. Z kolei sklepy w Lublinie, Tarnowie i Tuchowie wyposażono w automatyczną krajalnicę do chleba.

– Otwarcia nowych sklepów to dla nas zawsze powód do radości. Nowe lokalizacje placówek umożliwiają naszym klientom jeszcze łatwiejszy dostęp do artykułów, których potrzebują. To szczególnie ważne, zwłaszcza w okresie świątecznych przygotowań. Nowo otworzone i wyremontowane sklepy to także kilkadziesiąt dodatkowych miejsc pracy – mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny Makroregionu Południe w sieci Biedronka.

Otwarcia nowych sklepów związane są też z promocjami na różnego rodzaju produkty.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych