Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Nowa odsłona Mango w Westfield Mokotów

Dalszy ciąg nowości w Westfield Mokotów! Salon Mango w nowym śródziemnomorskim koncepcie – New Mediterranean, już zaprasza do nowej przestrzeni! Po raz pierwszy w Polsce Mango prezentuje swoją ofertę w takiej odsłonie – odzwierciedlając ducha i świeżość marki.

Westfield Mokotów od lat wybierane jest przez najważniejsze polskie i zagraniczne marki jako miejsce debiutu rynkowego lub lokalizację najnowocześniejszych, flagowych salonów. Tylko w listopadzie
w Westfield Mokotów pierwsze w kraju butiki otworzyły Jo Malone i Jott. Kolejną marką, która tej jesieni wprowadziła nowe rozwiązania do centrum jest Mango. Ten popularny, pochodzący z Hiszpanii brand, niedawno otworzył salon w niespotykanym wcześniej w Polsce koncepcie – New Mediterranean.

Nowa odsłona marki Mango inspirowana jest stylem śródziemnomorskim – wnętrze utrzymano w ciepłej kolorystyce, przeważają tu neutralne kolory bazowe, a całość dopełniają naturalne materiały, takie jak drewno czy marmur.

Nowy koncept Mango w Westfield Mokotów

Nowy koncept Mango odzwierciedla cele marki, jakimi są zrównoważony rozwój, efektywność energetyczna oraz integracja architektoniczna. Dlatego w przestrzeni Mango w Westfield Mokotów zastosowano energooszczędne oświetlenie, a w projekcie uwzględniono zrównoważone materiały. Wdrożono tu również rozwiązania zgodne z duchem odpowiedzialnej konsumpcji. Mango zachęca swoich klientów do przynoszenia do mokotowskiego salonu używanej odzieży oraz obuwia, które będą ponownie wykorzystane lub zostaną poddane recyklingowi.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Nowo otwarty salon Mango dba również o doświadczenia zakupowe klientów poprzez stworzenie przestronnej, funkcjonalnej i przyjaznej przestrzeni, która ułatwia interakcję pomiędzy kupującym a obsługą sklepu. Aby jeszcze lepiej trafiać w potrzeby i oczekiwania klientów, powiększono strefę przymierzalni, oferując przy tym możliwość personalizacji oświetlenia. Dzięki temu zakupy w nowym salonie Mango stają się jeszcze większą przyjemnością.

Pierwszy w Polsce, flagowy salon międzynarodowej marki Mango w nowej aranżacji, znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego Westfield Mokotów w Warszawie.

Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Centrum, należące do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter centrum handlowego mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Westfield Mokotów jest uważane za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.