Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Nowa odsłona Mango w Westfield Mokotów

Dalszy ciąg nowości w Westfield Mokotów! Salon Mango w nowym śródziemnomorskim koncepcie – New Mediterranean, już zaprasza do nowej przestrzeni! Po raz pierwszy w Polsce Mango prezentuje swoją ofertę w takiej odsłonie – odzwierciedlając ducha i świeżość marki.

Westfield Mokotów od lat wybierane jest przez najważniejsze polskie i zagraniczne marki jako miejsce debiutu rynkowego lub lokalizację najnowocześniejszych, flagowych salonów. Tylko w listopadzie
w Westfield Mokotów pierwsze w kraju butiki otworzyły Jo Malone i Jott. Kolejną marką, która tej jesieni wprowadziła nowe rozwiązania do centrum jest Mango. Ten popularny, pochodzący z Hiszpanii brand, niedawno otworzył salon w niespotykanym wcześniej w Polsce koncepcie – New Mediterranean.

Nowa odsłona marki Mango inspirowana jest stylem śródziemnomorskim – wnętrze utrzymano w ciepłej kolorystyce, przeważają tu neutralne kolory bazowe, a całość dopełniają naturalne materiały, takie jak drewno czy marmur.

R E K L A M A

Nowy koncept Mango w Westfield Mokotów

Nowy koncept Mango odzwierciedla cele marki, jakimi są zrównoważony rozwój, efektywność energetyczna oraz integracja architektoniczna. Dlatego w przestrzeni Mango w Westfield Mokotów zastosowano energooszczędne oświetlenie, a w projekcie uwzględniono zrównoważone materiały. Wdrożono tu również rozwiązania zgodne z duchem odpowiedzialnej konsumpcji. Mango zachęca swoich klientów do przynoszenia do mokotowskiego salonu używanej odzieży oraz obuwia, które będą ponownie wykorzystane lub zostaną poddane recyklingowi.

Nowo otwarty salon Mango dba również o doświadczenia zakupowe klientów poprzez stworzenie przestronnej, funkcjonalnej i przyjaznej przestrzeni, która ułatwia interakcję pomiędzy kupującym a obsługą sklepu. Aby jeszcze lepiej trafiać w potrzeby i oczekiwania klientów, powiększono strefę przymierzalni, oferując przy tym możliwość personalizacji oświetlenia. Dzięki temu zakupy w nowym salonie Mango stają się jeszcze większą przyjemnością.

Pierwszy w Polsce, flagowy salon międzynarodowej marki Mango w nowej aranżacji, znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego Westfield Mokotów w Warszawie.

Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Centrum, należące do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter centrum handlowego mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Westfield Mokotów jest uważane za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.