20 lat temu NEINVER stał na czele rozwoju branży outletowej w Polsce

Ponad 230,000 m² powierzchni handlowej wybudowanej i zarządzanej, inwestycje rzędu 1,5 mld złotych, 4 tysiące miejsc pracy i setki milionów klientów w czasie minionych 20 lat – NEINVER, wiodący operator centrów outletowych w Europie oraz lider rynku w Polsce i Hiszpanii, obchodzi 20. rocznicę obecności na polskim rynku.

Dokładnie 2 grudnia 2002 roku NEINVER otworzył FACTORY Ursus – pierwsze profesjonalne centrum outletowe w Polsce, dając początek powstania branży, która dzisiaj zajmuje jedno
z czołowych punktów na handlowej mapie kraju.

– Wejście do Polski było kamieniem milowym dla NEINVER. Wraz z otwarciem FACTORY Ursus w Warszawie wyznaczyło bowiem początek europejskiej ekspansji firmy i utorowało drogę do wprowadzenia zupełnie nowej koncepcji sprzedażowej, zarówno dla konsumentów, jak i marek. Mając za sobą wspaniałe 20 lat doświadczenia na polskim rynku, nie przestaliśmy się rozwijać i wprowadzać innowacje, kierując się charakterystycznym dla nas duchem przedsiębiorczości. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom, przedstawicielom marek, partnerom biznesowym i zespołowi NEINVER za tak bliską współpracę w budowaniu sukcesu branży outletowej w Polsce – mówi Daniel Losantos, CEO NEINVER.

Oferta Centrów FACTORY

PARTNER PORTALU

Kaufland

FACTORY to najsilniejsza, największa i najlepiej rozpoznawalna marka centrów wyprzedażowych w Polsce. Centra odwiedzają każdego roku miliony klientów, generując obrót liczony w setkach milionów euro. To salony outletowe niemal wszystkich branż, wśród których znajdują się takie marki, jak: Karl Lagerfeld, Hugo Boss, Calvin Klein, Trussardi, Guess, Lacoste, Marc’O Polo, Tommy Hilfiger, czy adidas, Nike, Reebok i Puma.

– Centra FACTORY to miejsca słynące z oferty topowych salonów outletowych, zawsze atrakcyjnych cen, udanych debiutów światowych marek na polskim rynku i zakupów generujących pozytywne emocje. Nasze outlety zapewniają dokładnie to, czego poszukują klienci: atrakcyjną kombinację produktu, ceny i doświadczenia, a pierwszy polski outlet- FACTORY Ursus – od 20 lat działa w świetnej formie. Duże zainteresowanie klientów, najemców i przedstawicieli marek zawsze było impulsem do rozwoju FACTORY Ursus, które w tym czasie było dwukrotnie rozbudowywane, zyskując ofertę najbardziej pożądanych salonów outletowych na rynku – mówi Piotr Rębacz, dyrektor FACTORY Ursus, pierwszego centrum tego formatu na polskim rynku.

Outlety FACTORY są dzisiaj zlokalizowane w czterech polskich miastach: Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach, zajmując łączną powierzchnię 87 000 m². Jednak NEINVER w Polsce zbudował znacznie więcej obiektów handlowych. To również outlet FACTORY we Wrocławiu, parki handlowe Futura we Wrocławiu i Krakowie, Galeria Katowicka na Śląsku i Galeria Malta w Poznaniu.

O NEINVER

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.