Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów

Maszyna do obierania i krojenia ananasów, stoisko piekarnicze z obsługą, regionalne nazwy kategorii produktowych – Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów

Jednym z aspektów, do którego Kaufland przywiązuje dużą wagę, są wygodne i komfortowe zakupy. Sieć od lat rozwija koncept one-stop-shopping, dzięki któremu klienci mają dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w jednym miejscu. Inwestuje także w cyfrowe rozwiązania, jak np. kasy samoobsługowe czy mobilne skanery umożliwiające samodzielne skanowanie produktów w trakcie zakupów.

Co nowego testuje teraz Kaufland?

W markecie we Wrocławiu przy ul. Długosza Kaufland testuje unikalne urządzenie na skalę Polski – maszynę do obierania i krojenia ananasa. Klienci, którzy chcą kupić porcjowany owoc, mogą umieścić ananasa w specjalnej maszynie, podstawić kubek, wybrać dogodną opcję (krojenie w plastry lub kawałki) i tym samym zaoszczędzić sobie trudu związanego z obieraniem i porcjowaniem twardego produktu. Usługa jest całkowicie darmowa – klienci płacą za samego ananasa przy kasie. Jak funkcjonuje maszyna, można przekonać się na profilu TikTok sieci Kaufland.

To nie jedyne rozwiązanie, które w ostatnim czasie wprowadził Kaufland. W zmodernizowanym markecie w Silesia City Center w Katowicach dla klientów wprowadzono stoisko piekarnicze obsługiwane przez pracowników sieci, gdzie można zakupić pieczywo i ciasta na kawałki. W ofercie znajdują się również wypieki regionalne oraz torty bezowe i ciasta, które można zamawiać także z wyprzedzeniem na specjalne okazje, typu urodziny czy imieniny.

Kaufland zdaje sobie sprawę z przywiązania klientów do regionalnych smaków i tradycji. Sieć nie tylko rozwija asortyment regionalny, ale w ostatnim czasie zdecydowała się także na wprowadzenie dwujęzycznych nazw kategorii produktowych. W Silesia City Center w Katowicach i Knurowie poza standardowymi opisami w języku polskim można spotkać oznaczenia w języku śląskim. Inicjatywa została przyjęta z dużym entuzjazmem klientów.

Opisane nowości testowane są w wybranych lokalizacjach. Jeżeli spotkają się z zainteresowaniem klientów, zostaną wprowadzone w kolejnych sklepach.

Kaufland ma w Polsce 239 marketów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 239 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz