Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Napollo podsumowuje miniony rok

Głównym filarem rozwoju Napollo w 2022 była kontynuacja strategii otwarć nowych inwestycji – parków handlowych typu convenience, czyli N-Parków. Firma otworzyła w ostatnich miesiącach obiekty w Łanach pod Wrocławiem, Pszczynie oraz Gnieźnie.

Rok 2022 to jednak nie tylko nowe otwarcia i rozbudowy

– Napollo wciąż obserwuje panujące na rynku trendy i na bieżąco dostosowuje ofertę w już działających obiektach – stąd decyzje o zmianach najemców w warszawskiej Galerii Renova, Galerii Grodova, zlokalizowanej w Grodzisku Mazowieckim i Galerii Piastova w Gnieźnie. W naszych galeriach handlowych tak dopasowujemy i aktualizujemy ofertę, by sprostać oczekiwaniom klientów – komentuje Dorota Beltrani, Dyrektor Działu Komercjalizacji i Zarządzania w Napollo.

R E K L A M A

Napollo planuje także i w 2023 kontynuować strategię zrównoważonego rozwoju

– Certyfikat BREEAM będzie już standardem dla wszystkich budynków firmy, powstających od stycznia przyszłego roku. Późną wiosną otworzy się kolejny N-Park w Piotrkowie Trybunalskim, z kolei na koniec roku 2023 planowane są otwarcia parków w Olkuszu i Białogardzie. Nieustannie pozyskiwane są nowe działki pod budowę N-Parków, w ostatnich miesiącach nabyliśmy 5 nieruchomości pozwalających wybudować na nich obiekty handlowe o powierzchni od 5.500 do 10.000 GLA, a kolejne projekty są w przygotowaniu – dodaje Krzysztof Elsner, Członek Zarządu Napollo.