Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Grupa Żabka i Kozminski Business Hub wyłonili zwycięzców 2. edycji Startup Impact Program

E-ice, Seasoil,  Vermico, to laureaci 2. edycji Startup Impact Program. Wyróżnione w konkursie startupy, przez kolejne miesiące, będą rozwijać się pod okiem ekspertów z Grupy Żabka i Kozminski Business Hub. Udział w akceleracji to także szansa na współpracę z podmiotami Grupy oraz możliwość przetestowania swoich rozwiązań w najszybciej rozwijającej się sieci sklepów convenience w Polsce.

Grupa Żabka nieustannie poszukuje innowacyjnych rozwiązań, których wdrożenie ma na celu przyspieszenie rozwoju ekosystemu convenience. Robi to poprzez Venture Studio, którego zadaniem jest wyszukiwanie i przyciąganie do organizacji nowoczesnych rozwiązań dających nową perspektywę dla całej Grupy. Przedsięwzięcia są wybierane w zależności od bieżących potrzeb biznesowych, z uwzględnieniem najbardziej istotnych trendów, które stymulują rozwój branży retail nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Istotne wsparcie w tym procesie stanowią programy akceleracyjne prowadzone przez Grupę Żabka – Foodtech Lab, Startup Impact Program i Żabka Future Lab.

Przyspieszenie dla zwycięskich startupów

Startup Impact Program skupia się na udzieleniu wsparcia młodym przedsiębiorstwom, które działają na rzecz pozytywnej zmiany. Po raz drugi w rekrutacji wzięły udział startupy, których działalność realizuje wybrane Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

Projekty, które zwyciężyły w drugiej edycji konkursu dotyczą: opracowania technologii szybkiego schładzania napojów bez użycia prądu (E-ice); produkcji biopolimerów (Seasoil); opracowania inteligentnych kompostowników nadających się do użycia w warunkach miejskich, a nawet biurowych (Vermico).

– Dla trzech zwycięskich startupów rozpoczyna się etap akceleracji – laureaci programu otrzymają merytoryczne wsparcie ekspertów Kozminski Business Hub oraz możliwość przetestowania swoich rozwiązań w środowisku Grupy Żabka. Ścieżka testowania zostanie dostosowana do indywidualnych potrzeb poszczególnych projektów. Dzięki temu każde z młodych przedsiębiorstw będzie mogło maksymalnie rozwinąć potencjał swojego biznesu – mówi Karol Gajewicz, Head of Venture Studio, Grupa Żabka.

Wsparcie dla innowacyjnych przedsiębiorców

Organizatorzy poszukiwali rozwiązań z zakresu: zmniejszenia śladu węglowego, m.in. poprzez realizację projektów innowacyjnego i niskoemisyjnego schładzania żywności; opakowań przyszłości, przystosowanych do recyklingu lub kompostowania. Kolejna grupa projektów dotyczyła: rozwoju przedsiębiorczości – umiejętności i kompetencji ułatwiających przedsiębiorcom działalność w nowoczesnej gospodarce. Zwrócono uwagę także na przedsięwzięcia, mające na celu polepszenie dobrostanu dzieci i młodzieży oraz ułatwienie im usamodzielniania się i startu na rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym.

W ramach Startup Impact Program oceniano prototypy produktów czy też koncepty usług. Brano pod uwagę również MVP, tzn. minimalną wersję produktu, którą można poddać testom.


SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem