10 nowych najemców – Galeria Wileńska podsumowuje 2022 rok

W 2022 roku grono najemców Galerii Wileńskiej powiększyło się o 7 nowych lokali i 3 wyspy handlowe. Zmiany dotyczą zarówno oferty handlowej, usługowej, jak i gastronomicznej. Co więcej, w ubiegłym roku w Galerii Wileńskiej otworzył się pierwszy w Polsce second hand marki Na Okrągło stworzonej przez Fundację Ubrania do Oddania. Klienci z niecierpliwością czekali także na otwarcie Dealz, które nastąpiło we wrześniu. To jednak nie koniec zmian w Galerii Wileńskiej. Od połowy stycznia klienci mogą skorzystać z oferty sklepu Terranova.

Mimo że pandemia zmieniła trendy zakupowe, nikt nie ma wątpliwości jak ważne są centra handlowe i jak istotna jest obecność bogatej oferty w obiekcie.

— Rok 2022 udowodnił, że klienci potrzebują doświadczeń – zarówno z produktami, jak i z innymi ludźmi. Dlatego dbamy, aby oferta Galerii Wileńskiej była zróżnicowana i stale ją rozszerzamy — mówi Marta Chojnacka, dyrektor centrum handlowego Galeria Wileńska. — Staramy się zagwarantować mieszkańcom dzielnicy także atrakcyjne wydarzenia. Poza nowymi otwarciami, skupialiśmy się na działaniach niestandardowych. Również i w tym roku planujemy takie inicjatywy jak spacery z cyklu Chodź na Pragę czy Praskie Dni Seniora — dodaje.

Kluczowe otwarcie

W ubiegłym roku klienci centrum szczególnie czekali na otwarcie Dealz – sklepu z szerokim asortymentem artykułów spożywczych, wyposażenia domu czy zabawek dla dzieci. Do kultowych marek Dealz należą zagraniczne przysmaki: Terry’s, Reese’s, Hershey’s, Haribo, Toffifee, Pringles czy Doritos. To pierwszy sklep tej sieci na Pradze-Północ, który zajmuje powierzchnię ponad 450 mkw. i usytuowany jest w Galerii Wileńskiej na parterze.

Również pod koniec września w centrum handlowym otworzył się nowy lokal gastronomiczny – SprinGo. Restauracja skupia się na zdrowym żywieniu i stara się dostarczyć klientom jak najświeższe produkty. SprinGo serwuje własne sosu, soki i lemoniady nie używając barwników, półproduktów i konserwantów.

W 2022 roku Galeria Wileńska podjęła współpracę z nowymi najemcami: Silcare i Super Prezenty. W drogerii Silcare znaleźć można nie tylko produkty do pielęgnacji ciała, włosów i dłoni, ale również wiele ozdób oraz akcesoriów. Super Prezenty to natomiast idealne miejsce na kupno kreatywnego prezentu. Szeroki wybór upominków, w postaci np. skoku na bungee lub wyjątkowej kolacji, z pewnością sprosta wymaganiom najbardziej wymagających klientów.

Do centrum handlowego położonego w samym sercu Pragi-Północ w 2022 roku zawitała odzież z drugiego obiegu za sprawą pierwszego w Polsce second handu marki Na Okrągło. Jest to nowy koncept Fundacji Ubrania Do Oddania, która promuje ideę zrównoważonej konsumpcji. W sklepie znajdziemy zatem bogaty asortyment wyselekcjonowanych ubrań, butów, akcesoriów i zabawek z drugiej ręki. Oprócz samych zakupów, możemy także oddać w tym sklepie niepotrzebne nam już ubrania.

Nie tylko zakupy

Od dawna centra handlowe to nie tylko zakupy, dlatego Galeria Wileńska stale rozszerza swoją ofertę usługową. W centrum tym znajduje się także m.in. TUI Centrum Podróży, gdzie można zarezerwować wymarzoną wycieczkę. W Galerii Wileńskiej można połączyć przyjemne z pożytecznym. Klienci centrum od ubiegłego roku mają możliwość zostawienia samochodu na czas zakupów w Dream Car, ręcznej myjni samochodowej i wrócić do domu błyszczącym pojazdem.

W centrum pojawiły się też trzy nowe stoiska. By zadbać o ochronę i modny wygląd swojego telefonu, warto odwiedzić punkt Fonny Funny, który w swojej ofercie posiada akcesoria GSM oraz nieprzeciętne dodatki „modowe” i ochronne do smartfonów. Punkt Sorvella Perfume zaprasza natomiast klientów do swojego świata wyrafinowanych zapachów. W tym miejscu można zakupić zapachy inspirowane znanymi, ekskluzywnymi markami i niszowymi perfumami. Evapify to natomiast firma oferująca różne marki e-papierosów jednorazowych – o nowoczesnym designie i zaskakujących smakach.

To nie koniec zmian, jakie zaszły w roku ubiegłym. Strefa Rozrywki, która jest świetnym miejscem do spędzenia wolnego czasu, przeniosła się do nowego lokalu na poziomie +2, znajdującego się nieopodal strefy dla dzieci. Całe rodziny lub grupy znajomych mogą skorzystać tam z automatów do gier, m.in. wirtualnych kręgli, Rainbow, koszykówki, cymbergaja czy Shot Western. Zdobyte podczas gry bilety można wymienić na nagrody.

Wraz z początkiem nowego roku w Galerii Wileńskiej otworzył się sklep włoskiej marki odzieżowej Terranova. Sklepy Terranova są zainspirowane modelami inkluzywności, sprawiają, że klient czuje się nie tylko swobodnie, ale jest częścią prawdziwej społeczności. Produkty z linii damskiej, męskiej, są kolorowe, ironiczne, innowacyjne, ale przede wszystkim dostępne. Klienci chętni do odwiedzenia tego sklepu, znajdą go na poziomie +1.

W sercu waraszawskiej Pragi

Galeria Wileńska to nowoczesne centrum handlowe, mieszczące się w samym sercu warszawskiej Pragi-Północ. Zarządcą i właścicielem obiektu jest grupa Unibail-Rodamco-Westfield. Jest to miejsce pierwszego wyboru dla większości mieszkańców i przejezdnych oraz turystów licznie odwiedzających prawą stronę Wisły. Wśród sklepów i lokali obecnych na terenie Galerii Wileńskiej znajdują się m.in: CCC, Sephora, Reserved, Bershka, Stradivarius, Flying Tiger, Starbucks, Homla czy Empik. Na klientów czeka szeroka oferta gastronomiczna oraz hipermarket Carrefour. Dostosowując się do potrzeb klientów, Galeria Wileńska stale poszerza ofertę sklepów i punktów usługowych.

Galeria Wileńska od samego początku istnienia aktywnie uczestniczy w życiu prażan, angażując się w szereg zintegrowanych działań, od lat prowadzonych na prawym brzegu Wisły. Współpraca z lokalną społecznością to jeden z filarów strategii CSR grupy Unibail-Rodamco-Westfield tzw. „Better Places 2030”. W galerii od kilku lat organizowane są cyklicznie warsztaty kreatywne dla dzieci i młodzieży, które stały się jej wizytówką. Większość działań w Galerii prowadzona jest wspólnie z praskimi partnerami.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych