Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Pepco planuje w 2023 otwarcie ponad 500 skepów

Pepco planuje w 2023 r. dalszy dynamiczny rozwój i otwarcie w roku finansowym 2023 ponad 500 nowych placówek oraz wejście na nowe rynki: portugalski na wiosnę i do Bośni i Hercegowiny w drugiej połowie roku. Rozwój sieci przełoży się na wzrost liczby pracowników, których liczba w najbliższym roku przekroczy 29 tysięcy, co oznacza, że będzie wyższa niż liczba mieszkańców na przykład Augustowa czy Zakopanego.

Obecnie firma zatrudnia ponad 26 tysięcy osób, z tego ponad 10 tysięcy osób pracuje w Polsce, w tym 1000 w poznańskiej centrali firmy. Liczba pracowników sieci dynamicznie rośnie i od 2010 roku zwiększyła się o ponad 1000%. Równocześnie firma stawia na rozwój już zatrudnionych osób, tylko w minionym roku wewnętrzne awanse objęły ponad 2600 pracowników.

„Pracownicy to filar, na którym opiera się dynamiczny rozwój Pepco. Dzięki codziennemu zaangażowaniu każdej z 26 tysięcy zatrudnianych przez nas osób możemy docierać do jeszcze większej liczby klientów, czego najlepszym dowodem było niedawne otwarcie naszego 3000 sklepu. Cieszę się, że zatrudnieni w Pepco rozwijają się razem z firmą, tworząc wspaniałą, wielonarodową i różnorodną społeczność, z której przedstawicielami świętowaliśmy otwarcie naszego jubileuszowego sklepu w Berlinie” – powiedział Anand Patel, dyrektor zarządzający Pepco.

R E K L A M A

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ok. 3900 sklepów w 19 krajach, włączając w to Wielką Brytanię i Irlandię, zatrudniając ok. 43 000 osób.

Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez miliony klientów przeprowadzających ponad 28 milionów transakcji miesięcznie. Sieć oferuje odzież dla całej rodziny, produkty dla domu, artykuły sezonowe i zabawki w najniższych cenach. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 26 tysięcy pracowników w 17 krajach w całej Europie.

Pierwsze sklepy Pepco otwarto w Polsce w 2004 roku, a w 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Czechy i Słowację. W okresie pomiędzy 2015 i 2017 rokiem sklepy marki pojawiły się w Chorwacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku, firma weszła na rynek łotewski, estoński, bułgarski, włoski, serbski, hiszpański, austriacki, niemiecki i grecki. Na wiosnę 2023 roku planowane jest otwarcie sklepów w Portugalii.