Nowe koncepty Massimo Dutti i Oysho w Westfield Mokotów 

W Westfield Mokotów początek roku przyniósł m.in. otwarcie salonów Massimo Dutti i Oysho w nowych lokalizacjach. Większa przestrzeń oraz nowe aranżacje to tylko niektóre zmiany jakie czekają na miłośników tych marek Grupy Inditex.

Ostatnie miesiące w Westfield Mokotów obfitowały w zmiany – w centrum pojawiły się zupełnie nowe marki i koncepty, a niektóre z tych już dobrze znanych zmieniły lokalizację lub aranżację przestrzeni tak by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów. Massimo Dutti i Oysho dołączyły do tej drugiej grupy i teraz można je znaleźć w nowych, większych przestrzeniach. Najnowszy wizerunek i koncepcja sklepów pozwalają zaoferować Klientom wyjątkowe modowe doświadczenie. 

Nowy salon Massimo Dutti został zaprojektowany tak, aby wzmocnić wizerunek marki. Czyste i neutralne wnętrza, z nutą ciepła płynącą z drewnianych mebli i naturalnych odcieni tkanin, zostały zaprojektowane tak, aby maksymalnie wyeksponować produkty. 

Odmieniony butik Oysho utrzymany jest w stylu minimalistycznym. Jasna przestrzeń, oświetlona najnowocześniejszymi lampami LED, wraz z drewnianymi meblami tworzą ciepłe i przyjemne otoczenie. Uwagę klientów sklepu zwróci również szeroki wybór kolekcji sportowych.

W najbliższym czasie do Westfield Mokotów zawitają kolejne nowości, niektóre z nich związane również z markami Grupy Inditex.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych