Sieć centrów wyprzedażowych, zarządzanych przez NEINVER – lidera rynku w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora w Europie – w badaniu “tajemniczego klienta” zdobyła średnią ocen na poziomie 95%, utrzymując wysoki wynik z poprzedniej edycji.
Badanie Mystery Shopper jest prowadzone cyklicznie, dwa razy w roku. Ocenie poddawane są
wszystkie aspekty funkcjonowania obiektu handlowego z perspektywy ich klientów – od decyzji o wizycie w outlecie, przez drogę dojazdową, komfort przebywania w samym obiekcie i jego otoczeniu, po jakość obsługi na miejscu.
W edycji przeprowadzonej pod koniec ubiegłego roku, wyposażenie i wygląd centrów FACTORY oceniono na 98%. Najwyższe wskaźniki zyskała atmosfera w samych sklepach – 99,7%, bardzo dobrze oceniono też jakość obsługi – od powitania do zamknięcie sprzedaży. Bardzo dobrze oceniono również restauracje, wskazując na pozytywną atmosferę (98,8%), sprawne dostarczenie zamówienia (95,1%) oraz płatność i pożegnanie (95,5%). Wysoko oceniono również jakość oferowanych dań i produktów.
– Dzięki badaniu Mystery Shopper cyklicznie sprawdzamy wszystkie elementy składające się
PARTNER PORTALU
na kompleksową ofertę naszych outletów w perspektywie klientów. Kolejnym etapem jest wspólna analiza i praca z przedstawicielami marek nad poprawą najsłabiej ocenionych obszarów. To pozwala nam utrzymywać wysokie standardy. NEINVER, jako doświadczony zarządca outletów, oferuje pakiet działań, których zadaniem jest wsparcie w dokonywanych zmianach i motywowanie do efektywnego zwiększania wartości sprzedaży, m.in. poprzez szkolenia, wyróżnienia czy konkursy wśród pracowników, odpowiedzialnych za sprzedaż – mówi Klaudia Czyżak- Janyszko, Retail Manager Poland NEINVER.
W każdym z obiektów, NEINVER zorganizował profesjonalne szkolenia. Podczas edycji zorganizowanej pod koniec roku, skoncentrowano się na rozwijaniu umiejętności kadry kierowniczej w sklepach oraz stylizacji, szczególnie istotnej dla doradców klienta w butikach
z ofertą modową. Nie zabrakło też konkursów dla sprzedawców, motywujących ich do efektywnego prowadzenia całego procesu sprzedażowego, z atrakcyjnymi nagrodami sięgającymi nawet kilku tysięcy złotych.
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets
i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.