W Blue City przybywa klientów

Odwiedzalność Blue City już jesienią ubiegłego roku wróciła do poziomu z rekordowego 2019 roku. O dwucyfrową wartość rok do roku wzrosły również średnie obroty najemców.

– Ludzie do nas przychodzą, bo mamy dobrą ofertę handlową skierowaną do klientów z różną grubością portfela, unikatową rozrywkę oraz wysoki poziom wynajętej powierzchni. Wpływa to na zadowolenie z odwiedzin i przekłada się na chęć wracania do centrum– mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o.

W Warszawie nie brakuje centrów handlowych i choć wydaje się, że są do siebie podobne, każde ma swoją specyfikę. Blue City jest wybierane przez klientów ze względu na komfort robienia zakupów, atrakcyjne ceny i możliwość skorzystania z unikatowej rodzinnej strefy rozrywki.

Wyniki ankiety przeprowadzonej przez agencję badawczą IQS pokazują, że Blue City jest wybierane przez klientów ze względu na komfort robienia zakupów, atrakcyjne ceny i możliwość skorzystania z unikatowej rodzinnej strefy rozrywki. Centrum jest postrzegane jako przyjazne, przestronne, rodzinne, wesołe i dobre na szybkie zakupy. Atutami Blue City są dogodna lokalizacja, ale i różnorodność oferty dopasowanej do profilu klientów.

Centrum nie narzeka na poziom komercjalizacji, który utrzymuje się na poziomie 95 proc. i obecnie w Blue City do wynajęcia jest tylko kilka małych powierzchni. Wkrótce salon po Go Sport przejmie nowy najemca i w drugim kwartale otworzy swój sklep.  

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych