Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Pasibus Dziadzio po raz kolejny podbije serca i brzuchy wrocławian

Pasibus to kultowa sieć burgerowni, która prowadzi niemal 30 restauracji w 15 miastach w Polsce. W 2023 r. powstała we Wrocławiu marka planuje powrócić do korzeni i rozwinąć strefę rozrywkowo-gastronomiczną przy swoim pierwszym food trucku w stolicy Dolnego Śląska – legendarnym Pasibusie Dziadzio. Jednocześnie sieć nie przedłużyła umowy najmu na lokal w Arkadach Wrocławskich.    

Smakosze burgerów w całej Polsce doceniają markę Pasibus m.in. za świeżość składników, autorskie receptury oraz pomysłowe połączenia smakowe. W 2022 r. sieć otworzyła 6 nowych restauracji – w Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze. Jednocześnie w 25 lokalizacjach Pasibus wdrożył nowoczesne kioski sprzedażowe, ułatwiające gościom składanie zamówień. Zespół sieci nieustannie pracuje także nad udoskonalaniem oferty i wprowadza nowe pozycje do menu, takie jak popularne Włapy, nawiązujące połączeniami smakowymi do najpopularniejszych burgerów Pasibusa czy limitowane oferty, m.in. Mac & Cheese – zimowe kalorie.

Dziadzio to foodtruck Pasibusa, od którego w 2013 r. rozpoczęła się działalność marki. To popularne miejsce z jedzeniem nadal pozostaje bezapelacyjnie najważniejszą i najbardziej klimatyczną lokalizacją Pasibusa na mapie rodzimego Wrocławia.  

– Pieszczotliwa nazwa Dziadzio idealnie oddaje nasze ciepłe uczucia względem tej miejscówki, która już na zawsze będzie symbolem początków naszej gastronomicznej przygody – mówi Piotr Staszczyński, współwłaściciel Pasibusa. – Jedzenie na dworze ma swój niepowtarzalny klimat, którym chcemy dzielić się z innymi, dlatego planujemy wzbogacić nasz legendarny punkt i zaprosić do niego zarówno wiernych Pasibrzuchów, jak i osoby, które dopiero będą miały okazję nas poznać – dodaje.

Pasibus Dziadzio znajduje się w centrum Wrocławia, przy ul. Powstańców Śląskich 5. Z uwagi na swoją specyfikę jest to lokalizacja, która działa w sezonie wiosenno-letnim. W 2023 r. Pasibus planuje ją rozwinąć. Powiększona zostanie znajdująca się przy foodtrucku strefa chilloutu, w której nie tylko będzie można oddać się burgerowej uczcie, ale także skorzystać z  rozbudowanego miejskiego beach-baru stworzonego ww współpracy z kilkoma wrocławskimi konceptami.

– Street food to część miejskiej kultury, z której się wywodzimy. Od początku naszej działalności chcemy współtworzyć wrocławską ofertę kulturalną, od kilku lat robimy to m.in. organizując bezpłatny letni Festiwal Pasibrzucha. Jestem pewien, że Dziadzio w nowej odsłonie będzie jeszcze większą atrakcją na kulturalnej mapie Wrocławia – dodaje Piotr Staszczyński.

Wraz z końcem stycznia br. działalność zakończy, znajdująca się w pobliżu legendarnego Dziadzia, restauracja Pasibus w galerii handlowej Arkady Wrocławskie, która funkcjonowała od 2016 r. Sieć nie zdecydowała się przedłużyć kończącej się umowy najmu tego lokalu. W bliskiej okolicy w dalszym ciągu działać będzie również restauracja marki w centrum handlowym Wroclavia. Ze wszystkich restauracji Pasibus w mieście można też zamówić jedzenie z dowozem poprzez stronę www.pasidostawa.pl oraz aplikacje i systemy zewnętrznych partnerów.  

***

Pasibus to kultowa marka burgerowni, która narodziła się we Wrocławiu w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął właśnie w stolicy Dolnego Śląska i szybko stał się wyjątkowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w kilkunastu miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Olsztynie i Poznaniu. Marka prowadzi 29 lokali w Polsce, w tym 12 restauracji stworzonych we współpracy ze spółką Helios.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem