Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Do sieci SPAR dołączyły kolejne sklepy: SPAR Mini w Solnikach oraz SPAR Express w Grudziądzu i Świeciu

Kolejne sklepy dołączyły do sieci SPAR – placówka SPAR Mini w Solnikach (woj. lubuskie), a także 2 sklepy SPAR Express na stacjach benzynowych w Grudziądzu przy ul. Warszawskiej 31 i Świeciu przy ul. Chełmińskiej 22 (woj. kujawsko-pomorskie).

SPAR Mini w Solnikach ma powierzchnię sprzedaży 48 m2. Natomiast sklepy SPAR Express mają po 80 m2 sali sprzedaży, są otwarte całą dobę, każdy posiada też strefę Bean Tree Cafe – oferującą gorące napoje i ciepłe dania.

Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.

 “SPAR jest największą na świecie, dobrowolną organizacją handlową. Sklep każdego partnera jest niezależny i jest jego własnym biznesem. Działalność SPAR Polska polega na sprzedaży hurtowej, w ramach której dostarczamy towary i usługi naszym partnerom. Nie dostarczamy produktów z naszych magazynów do nikogo spoza systemu SPAR. Z tego powodu lojalność zakupowa ma ogromne znaczenie dla działania firmy jako całości. Wraz z asortymentem, który dostarczamy, zapewniamy również kompleksowy program promocyjny – który jest napędzany przez ulotki, billboardy, media społecznościowe i radio. Wszystko to jest dostarczane bezpłatnie naszym partnerom. Naszym partnerom zapewniamy również kompleksowe wsparcie operacyjne, kadrowe, rozwojowe i informatyczne – pomagając im w zdobyciu niezbędnej wiedzy do prowadzenia rentownych biznesów. Nasza gama produktów marek własnych marki SPAR (około 1000 do końca 2023 r.) jest opracowywana wewnętrznie i zapewnia konsumentom najwyższą jakość. Filozofia SPAR polega na tym, że „wszyscy skorzystają na zjednoczonej współpracy” i chociaż zachęcamy naszych partnerów do lojalności wobec naszego systemu, mogą dokonywać zakupów poza systemem, aby zaspokoić konkretne lokalne potrzeby. Sieć SPAR systematycznie powiększa się w całej Polsce. Jesteśmy w dużych miastach – ale także w małych miejscowościach i na wsi. Nasi partnerzy handlowi to dynamiczni, polscy przedsiębiorcy – którzy prowadzą biznesy w swoich miejscowościach, gdzie mieszkają i są szanowani. To jest największa wartość dla nas – zyski naszych partnerów” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

SPAR cały czas rozwija swoją markę własną – sieć wprowadziła świeże warzywa SPAR oraz dania gotowe i soki pod marką Fresh to go. Łącznie w ofercie jest ponad 600 indeksów marki własnej, a w planach jest rozszerzenie asortymentu do 1000 indeksów.

Dodatkowo 10 indeksów produktów bezglutenowych rozszerzyło ofertę marki własnej SPAR. Oferta obejmuje ciastka, biszkopty, makarony i mąki. Są to starannie wyselekcjonowane produkty w konkurencyjnych cenach.

The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w 5 innych krajach afrykańskich, Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników