Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

LPP wprowadziło do oferty internetowej nową linię asortymentową – Reserved Home

Spółka odzieżowa LPP wprowadziła do oferty internetowej swojej flagowej marki nową linię produktową – Reserved Home. Stałym elementem portfolio artykułów do domu i wystroju wnętrz będą kolekcje powstałe we współpracy z renomowanymi polskimi producentami, jak Lubiana czy Krosno.

Rozszerzenie asortymentu Reserved to element budowania kompleksowej oferty e-commerce LPP w Polsce i za granicą oraz odpowiedź spółki na rynkowy trend wzrostu popularności artykułów wnętrzarskich.

Prace nad powołaniem nowej linii asortymentowej we flagowej marce LPP rozpoczęło w II poł. 2021 r. Pierwsze projekty kolekcji Reserved Home zaczęły powstawać już na początku 2022 r. Dziś portfolio tej kategorii obejmuje blisko 700 artykułów do domu i wystroju wnętrz, a docelowo ma wzrosnąć do ok. 1300 pozycji.

 – Pomysł na stworzenie Reserved Home powstał jeszcze w czasie pandemii, gdy dostrzegliśmy wyraźny wzrostowy trend w segmencie wyposażenia i dekoracji wnętrz. Zauważyliśmy, że jest to  nisza, którą możemy wypełnić i w ten sposób zaproponować naszym klientom w Polsce oraz za granicą w pełni kompleksową ofertę w ramach jednej marki. Dlatego już na starcie wprowadziliśmy do sprzedaży ponad połowę z zaplanowanych docelowo towarów, z których ok.  15 proc. stanowią wyroby w standardzie Premium oraz pochodzące z bardziej zrównoważonych źródeł, powstałe na bazie naturalnych materiałów i surowców. Jednocześnie udało nam się zachować korzystny stosunek cen do jakości, co czyni asortyment linii Home dostępnym dla szerokiej grupy konsumentów – mówi Alina Raszkowska, dyrektor departamentu akcesoria w marce Reserved.

Na asortyment nowej linii w ponad 30 proc. składają się wyroby tekstylne, wykonane m.in. z  takich materiałów jak len, muślin, bawełna czy TENCEL™ pochodzący z włókien celulozy drzewnej, wytwarzanych w obiegu zamkniętym. Istotną grupą produktową jest także osobna kategoria dla najmłodszych, przygotowana zarówno z myślą o noworodkach, jak i starszych dzieciach, w której ponad jedna piąta kolekcji została wykonana w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Stałą ofertę Reserved Home tworzy również wyposażenie kuchni i  jadalni. Wśród dekoracji są lampy i wyroby ze szkła, metalu czy drewna akacjowego, a w grupie artykułów łazienkowych poza tekstyliami dostępne są akcesoria z marmuru i trawertynu. Uzupełnieniem stałej oferty są kolekcje sezonowe, które na ten moment obejmują artykuły dla zwierząt czy świece zapachowe, ale w planach jest też wprowadzenie produktów świątecznych i outdoorowych – na balkon lub piknik. 

Cały asortyment Reserved Home wyróżnia spójność estetyczna utrzymana w ramach 3 linii stylistycznych. Każda z nich została zaprojektowana z myślą o preferencjach innej grupy docelowej i cechuje się własnym, oryginalnym stylem oraz charakterystyczną paletą kolorystyczną. 

 – W bieżącym sezonie wiosna-lato proponujemy ponadczasową i elegancką kolekcję klasyczną, utrzymaną w klimacie rustykalnym kolekcję romantyczną oraz minimalistyczną, gdzie nowoczesne wzornictwo czerpie inspirację z prostoty naturalnych form. Wszystkie 3 linie pozostają komplementarne względem siebie, tak by kupujący mogli łączyć wybrane elementy zgodnie z własnymi upodobaniami – wskazuje Łukasz Smoła, head designer Reserved Home.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Elementem wyróżniającym Reserved Home są kolekcje realizowane we współpracy z renomowanymi polskimi markami. Obecnie w ofercie jest blisko 15 proc. produktów pochodzących od rodzimych marek, m.in. wyroby szklane i ceramika powstałe w ramach wspólnego projektu z Zakładami Porcelany Stołowej Lubiana oraz Krośnieńskimi Hutami Szkła Krosno. Marka zamierza poszerzać grono dostawców i przewiduje stałe miejsce na współpracę z polskimi producentami.

– Chcemy w ten sposób wspierać rodzimych przedsiębiorców i wzajemnie rozwijać swoje know-how. Wspólne projekty z renomowanymi polskimi producentami to jednocześnie okazja do upowszechniania krajowego rzemiosła oraz do promowania polskiej kultury za granicą, gdzie docieramy z ofertą Home za pośrednictwem sklepów internetowych marki Reserved – wyjaśnia Joanna Karbowy, product manager Reserved Home. 

Reserved Home jest dostępny łącznie na blisko 30 rynkach online, m.in. w Niemczech, Włoszech Francji czy Hiszpanii, a sprzedaż asortymentu linii odbywa się wyłącznie w kanale internetowym. Pozwala to na szerokie dotarcie z ofertą w Polsce oraz za granicą i jednocześnie analizę potencjału sprzedażowego tej kategorii na konkretnym rynku, co może stanowić istotną informację w kontekście przyszłych planów rozwojowych.

Film z prezentacją przykładowego asortymentu Reserved Home z linii klasycznej: https://youtu.be/r5SGkpmMBXw 

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając kolekcje w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Helsinki czy Tel Awiw. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Spółka posiada sieć ponad 1800 salonów o łącznej powierzchni 1,5 mln m2 i każdego roku dystrybuuje odzież oraz akcesoria na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 24 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

LPP wprowadziło nową linię asortymentową – Reserved Home

Spółka odzieżowa LPP wprowadziła do oferty internetowej swojej flagowej marki nową linię produktową – Reserved Home. Stałym elementem portfolio artykułów do domu i wystroju wnętrz będą kolekcje powstałe we współpracy z renomowanymi polskimi producentami, jak Lubiana czy Krosno. Rozszerzenie asortymentu Reserved to element budowania kompleksowej oferty e-commerce LPP w Polsce i za granicą oraz odpowiedź spółki na rynkowy trend wzrostu popularności artykułów wnętrzarskich.

Prace nad powołaniem nowej linii asortymentowej we flagowej marce LPP rozpoczęło w II poł. 2021 r. Pierwsze projekty kolekcji Reserved Home zaczęły powstawać już na początku 2022 r. Dziś portfolio tej kategorii obejmuje blisko 700 artykułów do domu i wystroju wnętrz, a docelowo ma wzrosnąć do ok. 1300 pozycji.

 – Pomysł na stworzenie Reserved Home powstał jeszcze w czasie pandemii, gdy dostrzegliśmy wyraźny wzrostowy trend w segmencie wyposażenia i dekoracji wnętrz. Zauważyliśmy, że jest to  nisza, którą możemy wypełnić i w ten sposób zaproponować naszym klientom w Polsce oraz za granicą w pełni kompleksową ofertę w ramach jednej marki. Dlatego już na starcie wprowadziliśmy do sprzedaży ponad połowę z zaplanowanych docelowo towarów, z których ok.  15 proc. stanowią wyroby w standardzie Premium oraz pochodzące z bardziej zrównoważonych źródeł, powstałe na bazie naturalnych materiałów i surowców. Jednocześnie udało nam się zachować korzystny stosunek cen do jakości, co czyni asortyment linii Home dostępnym dla szerokiej grupy konsumentów – mówi Alina Raszkowska, dyrektor departamentu akcesoria w marce Reserved.

Na asortyment nowej linii w ponad 30 proc. składają się wyroby tekstylne, wykonane m.in. z  takich materiałów jak len, muślin, bawełna czy TENCEL™ pochodzący z włókien celulozy drzewnej, wytwarzanych w obiegu zamkniętym. Istotną grupą produktową jest także osobna kategoria dla najmłodszych, przygotowana zarówno z myślą o noworodkach, jak i starszych dzieciach, w której ponad jedna piąta kolekcji została wykonana w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Stałą ofertę Reserved Home tworzy również wyposażenie kuchni i  jadalni. Wśród dekoracji są lampy i wyroby ze szkła, metalu czy drewna akacjowego, a w grupie artykułów łazienkowych poza tekstyliami dostępne są akcesoria z marmuru i trawertynu. Uzupełnieniem stałej oferty są kolekcje sezonowe, które na ten moment obejmują artykuły dla zwierząt czy świece zapachowe, ale w planach jest też wprowadzenie produktów świątecznych i outdoorowych – na balkon lub piknik. 

Cały asortyment Reserved Home wyróżnia spójność estetyczna utrzymana w ramach 3 linii stylistycznych. Każda z nich została zaprojektowana z myślą o preferencjach innej grupy docelowej i cechuje się własnym, oryginalnym stylem oraz charakterystyczną paletą kolorystyczną. 

 – W bieżącym sezonie wiosna-lato proponujemy ponadczasową i elegancką kolekcję klasyczną, utrzymaną w klimacie rustykalnym kolekcję romantyczną oraz minimalistyczną, gdzie nowoczesne wzornictwo czerpie inspirację z prostoty naturalnych form. Wszystkie 3 linie pozostają komplementarne względem siebie, tak by kupujący mogli łączyć wybrane elementy zgodnie z własnymi upodobaniami – wskazuje Łukasz Smoła, head designer Reserved Home.

Elementem wyróżniającym Reserved Home są kolekcje realizowane we współpracy z renomowanymi polskimi markami. Obecnie w ofercie jest blisko 15 proc. produktów pochodzących od rodzimych marek, m.in. wyroby szklane i ceramika powstałe w ramach wspólnego projektu z Zakładami Porcelany Stołowej Lubiana oraz Krośnieńskimi Hutami Szkła Krosno. Marka zamierza poszerzać grono dostawców i przewiduje stałe miejsce na współpracę z polskimi producentami.

– Chcemy w ten sposób wspierać rodzimych przedsiębiorców i wzajemnie rozwijać swoje know-how. Wspólne projekty z renomowanymi polskimi producentami to jednocześnie okazja do upowszechniania krajowego rzemiosła oraz do promowania polskiej kultury za granicą, gdzie docieramy z ofertą Home za pośrednictwem sklepów internetowych marki Reserved – wyjaśnia Joanna Karbowy, product manager Reserved Home. 

Reserved Home jest dostępny łącznie na blisko 30 rynkach online, m.in. w Niemczech, Włoszech Francji czy Hiszpanii, a sprzedaż asortymentu linii odbywa się wyłącznie w kanale internetowym. Pozwala to na szerokie dotarcie z ofertą w Polsce oraz za granicą i jednocześnie analizę potencjału sprzedażowego tej kategorii na konkretnym rynku, co może stanowić istotną informację w kontekście przyszłych planów rozwojowych.

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając kolekcje w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Helsinki czy Tel Awiw. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Spółka posiada sieć ponad 1800 salonów o łącznej powierzchni 1,5 mln m2 i każdego roku dystrybuuje odzież oraz akcesoria na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 24 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.