Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

MAKRO Polska: W tym roku już 200 franczyzobiorców dołączyło do sieci ODIDO

Sieć ODIDO w nowym formacie Elevate cały czas się rozwija. Do marki pod zielono-pomarańczowym szyldem dołączyło 200 franczyzobiorców. W 2023 roku planowane są kolejne otwarcia sklepów. Obecnie do sieci należy ponad 2000 placówek.

Sieć ODIDO jest jedną z największych pod względem liczby sklepów w Polsce. Funkcjonuje od 2010 roku. W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym.

Stałe odpowiadanie na pojawiające się potrzeby klientów oraz modernizacja marki sprawiły, że na początku bieżącego roku do sieci dołączyło 200 franczyzobiorców. Przedsiębiorcy opowiedzieli, dlaczego zdecydowali się na współpracę oraz jakie korzyści z niej wynikają.

Dla właścicieli sklepów szczególnie ważny jest model franczyzy miękkiej. Jak podkreśla Robert Dąbek, Dyrektor ds. Franczyzy w MAKRO Polska, w sieci ODIDO to franczyzobiorca najlepiej zna swoich klientów, dlatego dajemy mu pełną swobodę w prowadzeniu biznesu.

– Niezależność we współpracy z siecią dotyczy również wyboru dostawców. Zdecydowałem się dołączyć do sieci ODIDO, ponieważ podoba mi się możliwość łączenia lokalnych rozwiązań ze znanym szyldem.– mówi Paweł Kopczak, właściciel sklepu w Czarnem.

Przedsiębiorcy mogą więc korzystać zarówno z szerokiego asortymentu oferowanego przez MAKRO Polska, jak i z lokalnych produktów.

Korzyścią wynikającą ze współpracy, o której wspominają franczyzobiorcy, jest również sprawnie przeprowadzona modernizacja sklepu, która nie wiąże się z długotrwałym zamknięciem placówki. Pomimo, że właściciele mogą samodzielnie prowadzić biznes, w każdym momencie mogą zwrócić się z prośbą o pomoc czy poradę do wykwalifikowanego przedstawiciela sieci.

– Otrzymaliśmy ogromne wsparcie przede wszystkim przy projektowaniu wnętrza, wyposażenia i regałów. Byliśmy również w stałym kontakcie telefonicznym z naszym opiekunem – mówi Mariusz Mielcarz, właściciel sklepu ODIDO w Morągu.

Franczyzobiorcy doceniają także dostawy. Zdaniem Pawła Kopczaka, właściciela sklepu w Czarnem, dostawy, które zapewnia MAKRO są równie istotne, bo pozwalają zaoszczędzić czas, którego zawsze brakuje przy codziennym natłoku obowiązków.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników