Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

MAKRO Polska: W tym roku już 200 franczyzobiorców dołączyło do sieci ODIDO

Sieć ODIDO w nowym formacie Elevate cały czas się rozwija. Do marki pod zielono-pomarańczowym szyldem dołączyło 200 franczyzobiorców. W 2023 roku planowane są kolejne otwarcia sklepów. Obecnie do sieci należy ponad 2000 placówek.

Sieć ODIDO jest jedną z największych pod względem liczby sklepów w Polsce. Funkcjonuje od 2010 roku. W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym.

Stałe odpowiadanie na pojawiające się potrzeby klientów oraz modernizacja marki sprawiły, że na początku bieżącego roku do sieci dołączyło 200 franczyzobiorców. Przedsiębiorcy opowiedzieli, dlaczego zdecydowali się na współpracę oraz jakie korzyści z niej wynikają.

Dla właścicieli sklepów szczególnie ważny jest model franczyzy miękkiej. Jak podkreśla Robert Dąbek, Dyrektor ds. Franczyzy w MAKRO Polska, w sieci ODIDO to franczyzobiorca najlepiej zna swoich klientów, dlatego dajemy mu pełną swobodę w prowadzeniu biznesu.

– Niezależność we współpracy z siecią dotyczy również wyboru dostawców. Zdecydowałem się dołączyć do sieci ODIDO, ponieważ podoba mi się możliwość łączenia lokalnych rozwiązań ze znanym szyldem.– mówi Paweł Kopczak, właściciel sklepu w Czarnem.

Przedsiębiorcy mogą więc korzystać zarówno z szerokiego asortymentu oferowanego przez MAKRO Polska, jak i z lokalnych produktów.

Korzyścią wynikającą ze współpracy, o której wspominają franczyzobiorcy, jest również sprawnie przeprowadzona modernizacja sklepu, która nie wiąże się z długotrwałym zamknięciem placówki. Pomimo, że właściciele mogą samodzielnie prowadzić biznes, w każdym momencie mogą zwrócić się z prośbą o pomoc czy poradę do wykwalifikowanego przedstawiciela sieci.

– Otrzymaliśmy ogromne wsparcie przede wszystkim przy projektowaniu wnętrza, wyposażenia i regałów. Byliśmy również w stałym kontakcie telefonicznym z naszym opiekunem – mówi Mariusz Mielcarz, właściciel sklepu ODIDO w Morągu.

Franczyzobiorcy doceniają także dostawy. Zdaniem Pawła Kopczaka, właściciela sklepu w Czarnem, dostawy, które zapewnia MAKRO są równie istotne, bo pozwalają zaoszczędzić czas, którego zawsze brakuje przy codziennym natłoku obowiązków.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem