Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Giacomo Conti powraca do Zielonej Góry – nowy salon już niebawem

Właściciele Giacomo Conti nie zwalniają tempa i konsekwentnie działają w kierunku rozwoju sieci. Realizując założenia na 2023 rok, od początku lutego trwają prace budowlane nad nowym salonem w Zielonej Górze. Otwarcie lokalizacji zaplanowano na początek kwietnia.

Salon ten będzie odznaczał się przestronnością, zapewniając tym samym komfort podczas wykonywanych zakupów. W planach jest także kilka rozwiązań, które pomogą w korzystnej ekspozycji aktualnej kolekcji, a także usprawnią całą ścieżkę decyzyjną klienta. Sam salon zostanie zaaranżowany zgodnie z najnowszym standardem marki, wraz z nowymi elementami wyposażenia, które odświeżą wnętrze.

Wysoki standard obsługi zapewnią eksperci wizerunku, którzy pomogą dobrać odpowiednie stylizacje, zgodnie z rozmiarem oraz upodobaniami klienta.

Konsekwentnie realizowana strategia zrównoważonego wzrostu

Strategia zrównoważonego rozwoju oraz podejście ukierunkowane na maksymalizowanie efektywności sieci sprawiło, że Giacomo Conti otwiera swoje salony zarówno w nowych, jak i w znanych lokalizacjach. W najbliższym czasie fani marki mogą spodziewać się kolejnych informacji dotyczących rozwoju polskiego brandu. Zielona Góra to następny odważny krok, w kierunku poszerzania obszaru działalności. Będzie to 73 salon marki w Polsce oraz drugi w województwie lubuskim.

2023 rok pod znakiem dalszej optymalizacji i rozwoju sieci salonów

– W nowy rok weszliśmy aktywnie. Prowadzimy rozmowy z najemcami i finalizujemy umowy z galeriami handlowymi – w ramach otwarć, relokacji oraz remontów. W naszych działaniach stawiamy na przemyślane decyzje strategiczne, które prowadzą do ulepszenia wydajności sieci salonów. Zdajemy sobie sprawę, że sieć jest żywym organizmem. Dlatego tym bardziej działamy elastycznie i wciąż dostosowujemy się do dynamicznej sytuacji na rynku. – komentuje Zbigniew Markowski, jeden z właścicieli marek Giacomo Conti i Sunset Suits.

Rozwój w modelu omnichannel

Giacomo Conti to marka, która od lat funkcjonuje na rynku mody męskiej i ubiera mężczyzn w wyjątkowe kreacje, łączące w sobie tradycję polskiego krawiectwa z włoskim designem. Spółka konsekwentnie realizuje strategię omnichanel, dzięki czemu odpowiada na rosnące potrzeby klientów, gwarantując najwyższy poziom obsługi stacjonarnej, jak i online. Obecnie w portfolio marki znajduje się ponad 70 salonów zlokalizowanych w najlepszych lokalizacjach na terenie całej Polski.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem