Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Fit Cake ma narzędzie dzięki któremu wybiera najlepsze lokalizacje

Pierwszą i najważniejszą decyzją, jaką musi podjąć franczyzobiorca jest wybór lokalu. Od tego w największej mierze zależy powodzenie gastronomicznego biznesu. Jak tego dokonać? Skąd mieć pewność, że akurat to miejsce jest najlepsze? Fit Cake również w tej kwestii jest w stanie wyręczyć swoich partnerów.

” Zainwestowaliśmy w innowacyjne, zewnętrzne rozwiązanie technologiczne, które przy pomocy map Google i po przeanalizowaniu wszystkich istotnych czynników, wskaże najlepsze miejsce na biznes.” – czytamy na blogu Fit Cake.

Fit Cake ma w swojej ofercie fitlokalizator

Do tej pory swoim franczyzodawcom Fit Cake oferował audytorski system monitorowania wyboru odpowiedniego miejsca na lokal. Jednak postanowiono pójść jeszcze o krok dalej. Uruchomiamy system zewnętrzny oparty na mapach Google, który bezbłędnie wskaże najlepsze miejsca. To optymalne rozwiązanie, które między innymi uwzględni jakie inne lokale gastronomiczne znajdują się w okolicy, czy w sąsiedztwie mieszkają potencjalni miłośnicy zdrowych deserów, którzy dotrą do Fit Ceka w dwie lub trzy minuty, gdzie są zlokalizowane bankomaty czy firmy, których pracownicy byliby zainteresowani naszą ofertą.

R E K L A M A

System na miarę XXI wieku

Kolokwialnie mówiąc system na mapy Google nakłada odpowiednie nakładki, które pozwolą dokonać skutecznej weryfikacji miejsc. Dodatkowo system uwzględni natężenie ruchu w danych godzinach, a także wiek osób mieszkających czy pracujących w najbliższej okolicy. Franczyzobiorca otrzyma też informacje o planowanych remontach czy przebudowach dróg w okolicy.
Technologia GIS jest obecna w każdym aspekcie naszego życia. Większość globalnych i największych polskich podmiotów jest jej beneficjentem: jak sieci i infrastruktura, wojsko i bezpieczeństwo narodowe, samorządy, przemysł, nieruchomości, energia i biznes. Systemy Gisowe wspierają także procesy segmentacji biznesowej, wyboru optymalnej lokalizacji przez analizę wielu czynników w jednym systemie.

Jak mówi autor projektu technologicznego stworzonego na potrzeby marki Fit Cake ta technologia prowadzi do lepszego podejmowania decyzji wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z parametrem przestrzennym, lokalizacyjnym. System informacji geograficznej (GIS) umożliwia kadrze managerskiej i doradcom biznesowym mapowanie wyników działań i ich analizowanie z wykorzystaniem podejścia geograficznego obejmującego infrastrukturę biznesową, łańcuchy dostaw czy szacowanie ryzyka podejmowanych działań. Takie holistyczne spojrzenie operacyjne jest możliwe dzięki wysokiemu potencjałowi analityki lokalizacyjnej, która pozwala kadrze kierowniczej identyfikować takie miejsca, w których priorytety biznesowe i priorytety zrównoważonego rozwoju są ze sobą zbieżne lub przeciwstawne. Opisywany sposób działania pozwala dostosowywać strategie działań do zaistniałych sytuacji.

Więcej Fit Cake za granicą

„Ten nowoczesny system pozwoli nam rozwinąć swoje skrzydła również za granicą i tam również wesprzemy franczyzobiorców w wyborze optymalnego miejsca. Dziś już jesteśmy bogatsi o cenne doświadczenia, którymi chętnie dzielimy się z franczyzobiorcami. Co ważne profesjonalny wybór miejsca za pomocą profesjonalnego systemu otrzymują całkowicie za darmo.
To nie wszystko,co możemy i chcemy zaoferować potencjalnym franczyzobiorcom w wyborze lokalu gastronomicznego. Stworzyliśmy dział deweloperski, który gromadzi dane o ciekawych lokalizacjach, a najnowsza inwestycja w system oparty na Google mapy sprawi, że będziemy jeszcze bardziej skuteczniejsi.” – czytamy na blogu Fit Cake.