Atrium ogłosiło, że w ramach procesu rebrandingu firma będzie obecna na rynku pod nową nazwą G City Europe. Według Atrium nowa nazwa – G City Europe – oraz hasło „The heart of it” w znacznym stopniu przyczynią się do pozycjonowania i promocji firmy na całym świecie.
Atrium European Real Estate („Atrium”) jest wiodącym właścicielem, zarządcą i deweloperem
centrów handlowych oraz mieszkań na wynajem w Europie Środkowej, z większością swojego
portfela zlokalizowaną w europejskich stolicach – Warszawie i Pradze.
Atrium specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i
rozrywkową, położonych w najlepszych lokalizacjach miejskich. Jest właścicielem 21
nieruchomości o łącznej powierzchni najmu brutto wynoszącej ponad 680 000 m2 i o łącznej
wartości rynkowej około 2,3 mld euro. Do centrów Atrium należą między innymi Wars Sawa
Junior, Atrium Promenada, Atrium Targówek i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria
Dominikańska we Wrocławiu czy Atrium Flora w Pradze.
W 2022 roku Atrium European Real Estate stało się częścią G City (dawniej Gazit Globe Ltd.) –
wiodącej globalnej firmy z branży nieruchomości, koncentrującej się na zarządzaniu i rozwoju
nieruchomości handlowych oraz projektów typu mixed use na głównych rynkach miejskich (w tym w
Ameryce Północnej, Brazylii, Izraelu, Europie Północnej i Środkowej) G City notowana jest na
giełdzie z symbolem – GCT.
Ryan Lee pozostaje CEO Grupy, a Anna Dafna kontynuuje pracę jako CFO Grupy.
PARTNER PORTALU
Na ten moment centra handlowe znajdujące się w portfolio firmy zachowują swoje
dotychczasowe nazwy.
– G City Europe będzie nadal realizować swoją strategię, której celem jest zdobycie pozycji
dominującego gracza na gęsto zaludnionych rynkach miejskich o wysokich barierach wejścia. Nasz
wybitny zespół profesjonalistów bez wątpienia przyczyni się do dalszych sukcesów Spółki. G City
(dawniej Gazit Globe Ltd.) jest inwestorem wspierającym Spółkę od ponad dekady i będzie nadal
wspierać jej strategię polegającą na ekspansji w sektorze mieszkań na wynajem na głównych
rynkach miejskich w Polsce – mówi Ryan Lee Group CEO, G City Europe.
W najbliższym czasie zostanie podjęty szereg działań rebrandingowych w różnych obszarach, między innymi zmiana profilu Linkedin i strony internetowej Atrium (z www.aere.com na www.g-cityeu.com).
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter