Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Kolejny sklep Peek&Cloppenburg przywitał pierwszych klientów

Od czwartku 2 marca do soboty 4 marca, multibrandowy dom handlowy – Peek & Cloppenburg świętował otwarcie swojego salonu sprzedaży w centrum handlowym Westfield Arkadia w nowej, większej odsłonie.

Na gości odwiedzających sklep czekały specjalnie przygotowane na tę okazję atrakcje. Dodatkowo, zarówno obecni uczestnicy programu lojalnościowego INSIDER, jak i ci, którzy dołączą do niego w weekend otwarcia, będą mogli zrobić zakupy z ekskluzywnym rabatem.

Nowy koncept sklepu

Adaptacja nowej przestrzeni pozwoliła na powiększenie powierzchni handlowej o ponad 400 mkw i wynosi obecnie prawie 3 500 mkw. Zlokalizowany na dwóch piętrach sklep jest nie tylko bardziej przestronny, ale zapewnia klientom także dużo większy komfort. Aby zagwarantować jak najprzyjemniejsze zakupy przestrzeń została wyraźnie podzielona na część męską i damską. Parter przeznaczony został wyłącznie na kolekcje męskie, a pierwsze piętro poświęcone jest modzie damskiej. Nowa aranżacja ma zapewnić klientom optymalną orientację i zaprosić ich do odkrywania i inspirowania się różnorodnością kolekcji odzieży premium takich popularnych marek jak między innymi: Tommy Hilfiger, Joop!, Polo Ralph Lauren, Wellensteyn, Armani Exchange, Calvin Klein, BOSS, Hugo, czy Marc Cain.

R E K L A M A

Kolejną nowością w koncepcie jest strefa mody casualowo sportowej, która szczególnie powinna spodobać się młodszej grupie klientów.

– Cieszymy się z rozwoju i inwestycji w sieć naszych sklepów w Polsce. Nawet w tych trudnych czasach z dużą satysfakcją planujemy dalszą ekspansję naszej działalności stacjonarnej. W tym miesiącu czeka nas jeszcze jedno wielkie wydarzenie! 30 marca otworzymy nasz nowy, dziesiąty już sklep w Polsce, który będzie zlokalizowany w Atrium Promenada – mówi Mario Feist, Regionalny Manager Sprzedaży w Peek & Cloppenburg.

Peek & Cloppenburg ma ponad 160 sklepów

Grupa Peek & Cloppenburg z siedzibami w Düsseldorfie i Wiedniu przez lata wyrobiła sobie silną pozycję jako jeden z wiodących multibrandowych domów handlowych w Europie. P&C jako dostawca multichannel oferuje klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe, w ponad 160 sklepach stacjonarnych oraz online w sześciu krajach. Celem firmy jest oferowanie perfekcyjnie dobranego stroju w każdym stylu i na każdą okazję. Udaje się to osiągnąć dzięki starannie wyselekcjowanemu asortymentowi, który obejmuje zarówno marki własne, jak i popularne, międzynarodowe brandy. Obecnie w firmie zatrudnionych jest około 16 000 pracowników w 16 krajach. Oprócz P&C, do grupy należą również ANSON’S oraz Magasin du Nord oferujące konfekcję męską.