Carrefour Polska wzmacnia e-commerce i 3-krotnie zwiększa zasięg usługi Glovo

Carrefour Polska kontynuuje ekspansję na rynku e-commerce i rozwija usługę Glovo w kolejnych hipermarketach i supermarketach w Polsce. W 2022 roku usługa ta działała w 38 sklepach sieci w 9 miastach. W bieżącym roku Carrefour zwiększył już zasięg dostaw realizowanych za pośrednictwem Glovo o 34 sklepy w 24 miastach, a do końca pierwszego kwartału sieć zaoferuje ją łącznie w ponad 100 sklepach w 59 miastach. W ofercie Carrefour w aplikacji Glovo, oprócz ponad 18000 produktów spożywczych, klienci znajdą również nowość – asortyment z kategorii non-food.

Carrefour Polska obejmuje zasięgiem dostaw za pośrednictwem Glovo kolejne miasta w Polsce. Ich liczba zwiększy się w 2023 roku blisko 3 krotnie, dzięki włączeniu do systemu  kolejnych 73 sklepów w całym kraju. Na liście nowych obiektów znalazły się głównie hipermarkety, ponieważ ten format sklepów daje możliwość zaprezentowania klientom najszerszego asortymentu. Co więcej, sieć planuje otworzyć nową sekcję na platformie e-commerce prezentującą produkty z kategorii non-food.

R E K L A M A
Food Fyrtel

Carrefour wyróżnia się spośród wszystkich partnerów Glovo najszerszym asortymentem produktów spożywczych, który obecnie sięga ponad 18.000 artykułów. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, planujemy wkrótce wdrożyć do naszej oferty produkty z kategorii non-food, takie jak elektronika, dom i ogród czy produkty dla dzieci. Dzięki temu nasi klienci będą mieli dostęp do jeszcze szerszej gamy produktów w jednym miejscu, bez konieczności przeglądania oferty wielu różnych sklepów – mówi Marek Garus, Dyrektor ds. Operacji i Rozwoju E-commerce w Carrefour Polska.

Carrefour Polska nawiązał współpracę z Glovo już w kwietniu 2020 roku. Aktualnie Glovo i Carrefour koncentrują się na rozwoju usług w ramach hiper- i supermarketów, dzięki czemu użytkownicy aplikacji mogą skorzystać ze znacznie szerszego asortymentu produktów.

Online czy stacjonarnie – zawsze wygodnie

Carrefour Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy coraz częściej wybierają wygodne i szybkie zakupy online. Od 2016 roku konsumenci mogą skorzystać z usługi click&collect, która pozwala na odbiór zamówionych produktów w wybranym sklepie stacjonarnym. Usługa ta została rozszerzona na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce, a także testowana jest w sklepach convenience. 

Dla klientów zmotoryzowanych sieć oferuje usługę Carrefour Drive, która umożliwia odbiór zamówień w punktach Drive, znajdujących się w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce, bez konieczności wychodzenia z samochodu. Z kolei w październiku 2020 roku Carrefour wdrożył usługę Carrefour Sprint, dzięki której klienci mogą otrzymać zamówione na carrefour.pl produkty spożywcze z dostawą pod wskazany adres w czasie nawet do 3 godzin od momentu złożenia zamówienia. Obecnie usługa ta jest dostępna w kilkunastu miastach w Polsce.

Carrefour ma w Polsce ponad 900 sklapów

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

SCF MAGAZINE

Czasopismo rynku retail

Zobacz

Codzienny newsletter

Rejestracja

Targi centrów handlowych

Weź udział