Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Netto wspólnie z Caritas wspiera potrzebujących na Wielkanoc

Netto ponownie przyłącza się do świątecznej zbiórki żywności „Tak. Pomagam!”, organizowanej przez Caritas Polska. W ponad 100 sklepach sieci znajdą się specjalne kosze, do których każdy zainteresowany będzie mógł włożyć produkty – te trafią następnie do najbardziej potrzebujących. Akcja prowadzona będzie w dniach 17 i 18 marca b.r.

To już 22 edycja akcji Caritas „Tak. Pomagam!”. Organizacja od lat angażuje się
w pomoc żywnościową skierowaną do osób, które znajdują się w trudnej sytuacji życiowej. Netto po raz kolejny wspiera ten szczytny cel, przyłączając się do wielkanocnej edycji zbiórki i umożliwiając to swoim klientom.

Dobroczynna moc kupowania

Świąteczna zbiórka będzie prowadzona w ponad 100 sklepach Netto. Szczegółowa lista lokalizacji dostępna jest tutaj. Akcja obejmuje wszystkie województwa
w kraju, w tym sklepy sieci Netto m.in. w Inowrocławiu, Szydłowcu, Biłgoraju, Słupsku, w Szczecinie, Oświęcimiu, w Kielcach czy w Radomiu.

R E K L A M A

W trakcie 21 przeprowadzonych przez Caritas do tej pory zbiórek zebrano aż 7 166 ton żywności, z czego 20 ton w Netto, które jest partnerem akcji od jej 20 edycji. Dzięki zbiórkom wsparto jak dotąd aż 1 266 000 osób.

Dyskont zaangażowany społecznie

Netto od początku swojej obecności w Polsce, aktywnie działa na rzecz potrzebujących, współpracując z licznymi organizacjami pozarządowymi. Zaangażowanie to opiera się na dwóch głównych filarach: cyklicznych zbiórkach żywności oraz stałym przekazywaniu nadwyżek produktów spożywczych z ponad 550 sklepów w całej Polsce.
Sieć dyskontów Netto w 2022 r. przekazała niemal 4,8 mln kg żywności, której wartość wyniosła blisko 32 mln zł. To wartość dwukrotnie wyższa niż za 2021 r.

Netto ma w Polsce ponad 660 sklepów

Sieć handlowa, która w ciągu 27 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce ponad 660 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów.
W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.