Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Netto wspólnie z Caritas wspiera potrzebujących na Wielkanoc

Netto ponownie przyłącza się do świątecznej zbiórki żywności „Tak. Pomagam!”, organizowanej przez Caritas Polska. W ponad 100 sklepach sieci znajdą się specjalne kosze, do których każdy zainteresowany będzie mógł włożyć produkty – te trafią następnie do najbardziej potrzebujących. Akcja prowadzona będzie w dniach 17 i 18 marca b.r.

To już 22 edycja akcji Caritas „Tak. Pomagam!”. Organizacja od lat angażuje się
w pomoc żywnościową skierowaną do osób, które znajdują się w trudnej sytuacji życiowej. Netto po raz kolejny wspiera ten szczytny cel, przyłączając się do wielkanocnej edycji zbiórki i umożliwiając to swoim klientom.

Dobroczynna moc kupowania

Świąteczna zbiórka będzie prowadzona w ponad 100 sklepach Netto. Szczegółowa lista lokalizacji dostępna jest tutaj. Akcja obejmuje wszystkie województwa
w kraju, w tym sklepy sieci Netto m.in. w Inowrocławiu, Szydłowcu, Biłgoraju, Słupsku, w Szczecinie, Oświęcimiu, w Kielcach czy w Radomiu.

W trakcie 21 przeprowadzonych przez Caritas do tej pory zbiórek zebrano aż 7 166 ton żywności, z czego 20 ton w Netto, które jest partnerem akcji od jej 20 edycji. Dzięki zbiórkom wsparto jak dotąd aż 1 266 000 osób.

Dyskont zaangażowany społecznie

Netto od początku swojej obecności w Polsce, aktywnie działa na rzecz potrzebujących, współpracując z licznymi organizacjami pozarządowymi. Zaangażowanie to opiera się na dwóch głównych filarach: cyklicznych zbiórkach żywności oraz stałym przekazywaniu nadwyżek produktów spożywczych z ponad 550 sklepów w całej Polsce.
Sieć dyskontów Netto w 2022 r. przekazała niemal 4,8 mln kg żywności, której wartość wyniosła blisko 32 mln zł. To wartość dwukrotnie wyższa niż za 2021 r.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Netto ma w Polsce ponad 660 sklepów

Sieć handlowa, która w ciągu 27 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce ponad 660 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów.
W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.