Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Wayne Hodson, SPAR: Naszym klientom dajemy nowy program lojalnościowy

Sieć SPAR uruchomiła nową akcją lojalnościową, w której klienci zbierają znaczki za swoje zakupy, a następnie wymieniają je na produkty z wysokim rabatem. W akcji biorą udział sklepy
EUROSPAR, SPAR oraz wybrane SPAR Mini. Akcja potrwa do 27.05 – wydawanie znaczków, a do 10.06 będzie można kupić produkty z rabatem.

“Wszystkie nasze działania marketingowe, promocje i akcje lojalnościowe mają za zadanie wspierać biznes naszych partnerów detalicznych – polskich, niezależnych przedsiębiorców. SPAR jest największą na świecie, dobrowolną organizacją handlową. Sklep każdego partnera jest niezależny i
jest jego własnym biznesem. Działalność SPAR Polska polega na sprzedaży hurtowej, w ramach
której dostarczamy towary i usługi naszym partnerom. Dla budowania przewag konkurencyjnych sklepów SPAR przygotowujemy także pulę wyjątkowych, atrakcyjnych produktów marki własnej – około 1000 indeksów do końca 2023 r. W ramach tej oferty są świeże warzywa i owoce, dania gotowe i napoje Fresh to go, a nawet linia wyrobów bezglutenowych. Nasze akcje lojalnościowe z zestawami vivo od początku cieszyły się dużym zainteresowaniem – bo to atrakcyjne, wysokiej jakości wyposażenie kuchni, które można nabyć z bardzo dużymi rabatami. Dlatego kontynuujemy te programy w kolejnych odsłonach” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji zarówno dla wielkopowierzchniowych supermarketów EUROSPAR, jak i mniejszych sklep SPAR czy SPAR Express. Klientom swoich sklepów oferuje produkty dostosowane do ich potrzeb w korzystnych cenach.

Ważnym aspektem konceptu biznesowego sieci SPAR są produkty marki własnej. W jej ofercie jest już ponad 600 indeksów, a w planach jest zwiększenie asortymentu do 1000 pozycji. Dzięki produktom SPAR klient otrzymuje szeroki wybór produktów codziennego użytku w najlepszej relacji ceny do jakości, natomiast partnerzy handlowi osiągają wysoką marżę i konkurencyjne ceny.

Ponadto produkty SPAR odpowiadają na potrzeby klientów, którzy żyją w pośpiechu, ale jednocześnie chcą dobrze się odżywiać, dlatego SPAR wprowadził w ubiegłym roku nową markę dań gotowych i napojów Fresh to go at SPAR. Ponadto, w trosce o szczególne potrzeby klientów SPAR, oferta marki własnej została rozszerzona o linię produktów bezglutenowych, w ramach której dostępne są ciastka, biszkopty, makarony i mąki. Linia ta już zyskała uznanie konsumentów, czego wyrazem jest wyróżnienie jej w prestiżowym plebiscycie.

Sieć SPAR została także nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy”. Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.

The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki.
Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w 5 innych krajach afrykańskich, Irlandii, południowo-
zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.