Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

20 milionów wizyt w sklepie Biedronka Home po roku działania

Klienci przekonali się, że Biedronka oferuje produkty wysokiej jakości w niskich cenach nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale także online. Dlatego nie dziwi fakt, że właśnie została przekroczona magiczna bariera 20 mln wizyt w Biedronka Home – sklepie internetowym z akcesoriami domowymi.

Nie minął nawet rok od uruchomienia Biedronka Home, a stał się on jednym z najpopularniejszych sklepów online w Polsce. Było to możliwe za sprawą oferty uszytej na miarę potrzeb klientów, sięgających regularnie po artykuły wyposażenia wnętrz, AGD czy narzędzia warsztatowe. Obecnie w stałej ofercie sklepu jest ponad 2,5 tys. produktów.

Stale poszerzamy naszą ofertę produktową, w której szczególny nacisk kładziemy na współpracę z nowymi partnerami handlowymi, którzy do tej pory nie mieli okazji współpracować z Biedronką. Chcemy, by każdy klient znalazł u nas nie tylko to, czego szuka, ale również by miał przekonanie, że trafił na najlepszą okazję zakupową w Polsce.

Jarosław Stefańczyk, dyrektor kategorii odpowiedzialny za strategię asortymentową sklepu internetowego Biedronka Home

Najbardziej popularnymi kategoriami zakupowymi w Biedronka Home w tym roku są:

⦁ produkty z kategorii Kuchnia i Akcesoria Kuchenne, np. zestawy garnków i zastawy stołowe,

⦁ małe AGD i Elektronika, np. grill kontaktowy i frytkownica,

⦁ Warsztat i Auto, np. wiertarko-wkrętarka i odkurzacz piorący,

⦁ Tekstylia Domowe, np. pościele i dywany.

Dzięki konsekwentnej polityce cenowej sieci Biedronka klienci sklepu Biedronka Home zaoszczędzili od początku działania sklepu, czyli od sierpnia 2022 r. ponad 1,5 mln zł w stosunku do cen regularnych. Było to możliwe dzięki atrakcyjnym ofertom ze specjalnymi rabatami.

Biedronka Home to nowoczesny sklep internetowy, w ofercie którego znajdują się liczne artykuły przemysłowe. Dostawy realizowane są na terenie całego kraju bezpośrednio pod wskazany adres lub do wybranego paczkomatu InPost. Oferta jest podzielona na kilka kategorii: Kuchnia, Dom i Ogród, Elektronika, Warsztat i Auto, Sport i Hobby, Zdrowie i Uroda, Dziecko oraz Moda. Nawigację po sklepie ułatwiają z kolei trzy pomocne zakładki interproduktowe: Promocje, Bestsellery, Nowości.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników