Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Galeria Kazimierz rozwija ofertę i odpowiada na potrzeby rynku

Galeria Kazimierz nieustannie odpowiada na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience. 

W ostatnich miesiącach na terenie obiektu pojawili się nowi najemcy, którzy wyróżniają się unikalną ofertą w regionie. Nie zapomniano również o rozbudowaniu oferty rozrywkowej i kulturalnej, umacniającej pozycję Galerii na krakowskim rynku.

Najpopularniejsze marki z Galerią Kazimierz 

R E K L A M A

Rok 2022 i początek 2023 to czas intensywnego rozwoju Galerii Kazimierz. Dzięki zaangażowaniu działu najmu (Colliers Poland) i decyzjom właściciela (Invesco Real Estate) do oferty dołączyły marki nieobecne dotąd w Krakowie. Przykładem jest marka POC z pierwszym autoryzowanym salonem w mieście. Istniejący salon CCC poszerzył swoją ofertę o strefę zakupową eobuwie.pl – to również pierwszy taki koncept w Krakowie. 

Największa marka z portfolio odzieżowego Grupy VRG, czyli Vistula, zmieniła lokalizację jednocześnie powiększając salon o prawie 50 mkw., projektując powierzchnię według najnowszego standardu konceptu Vistula. Podobnie rozwinął się sklep Mammut, oferujący asortyment skierowany do wielbicieli outdoorowych wypraw, którzy poszukują profesjonalnego zabezpieczenia w trudnych warunkach i najwyższej jakości odzieży technicznej. 

– Od lat sukcesywnie pracujemy na to, aby dopasowywać nasze obiekty pod zmieniające się potrzeby w danych sektorach rynku. W przypadku Galerii Kazimierz sukcesywnie powiększamy ofertę handlową i rozrywkową. Widzimy zmieniające się trendy oraz zapotrzebowanie wśród klientów Galerii oraz najemców, dlatego chcemy im dostarczać jak najbardziej zróżnicowaną ofertę. Siłą Galerii Kazimierz są jej niepowtarzalne walory architektoniczne oraz lokalizacja. Jest to doskonałe miejsce zarówno dla mieszkańców miasta, jak i dla turystów. Dlatego nie zatrzymujemy się w rozwoju i już planujemy kolejne inwestycje, aktywności oraz inicjatywy z naszymi partnerami – mówi Anna Szelc, Dyrektor Invesco Real Estate. 

Galerię wybrały też Fikołki, zapewniające rozrywkę dla najmłodszych. Na powierzchni 318 mkw. dzieci mają do dyspozycji trzy nowocześnie wyposażone poziomy, na których znajdują się m.in. ponad 6-metrowa zjeżdżalnia falista, 5-poziomowa wieża czy siatkowy labirynt. W sali wydzielone zostały także przestrzenie do organizacji urodzin dla dzieci oraz strefa malucha. Przestrzeń zewnętrzną przed placem zabaw uzupełniono o kawiarenkę, serwującą napoje oraz zdrowe przekąski. 

Już w kwietniu do oferty Galerii dołączy marka Action – w lokalu o powierzchni 1000 mkw. znajdzie się około 6000 produktów z 14 kategorii – od akcesoriów dla zwierząt, przez artykuły do pracy kreatywnej, zabawki i multimedia, aż po pościel czy odzież. 

Galeria Kazimierz znajduje się w bezpośrednim otoczeniu osiedli, których mieszkańcy są naszymi lojalnymi Klientami. Marka Action poszerza ofertę produktów bezpośrednio wykorzystywanych w domu każdego dnia, dając dobrą jakoś w przystępnych cenach. Będzie to świetne uzupełnienie oferty Galerii i wyjście naprzeciw potrzebom naszych Klientów – mówi Karol Milczarski Senior Associate w Colliers Poland

Na dwóch poziomach Galerii Kazimierz znajduje się ponad 160 sklepów znanych marek polskich i zagranicznych (m.in. Zara, H&M, Reserved, Empik, Smyk, RTV Euro AGD), liczne punkty gastronomiczne i usługowe: Calypso Fitness, multipleks Cinema City z 10 salami kinowymi, Egurrola Dance Studio (jedyne w Krakowie) oraz market Carrefour Premium.

Zakupy w sercu Krakowa… i nie tylko

Ze względu na położenie w samym centrum miasta, Galeria Kazimierz aktywnie włącza się w działania kulturalne i rozrywkowe. Przykładem jest partnerstwo strategiczne Cracow Fashion Week – cyklu wydarzeń organizowanych przez Szkołę Artystycznego Projektowania Ubioru (SAPU) we współpracy z Krakowskim Biurem Festiwalowym. Tygodniowe święto mody to doskonała promocja dla miłośników mody i dobrego stylu. 

Na terenie Galerii dobrze spędzają czas także fani muzyki – wszystko za sprawą Kazimierz Summer Festival, w trakcie którego na dziedzińcu Galerii przez dwa letnie miesiące odbywają się liczne koncerty i wydarzenia kulturalne, wypełnione wspaniałą zabawą i mnóstwem atrakcji. 

Oprócz tak dużych wydarzeń, Galeria angażuje się również w działania charytatywne wspierając m.in. podopiecznych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” oraz biorąc aktywny udział w finałach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 

W trosce o planetę 

Zarządzający Galerią Kazimierz dużą wagę przywiązują do kwestii związanych ze strategią ESG.

– Zdając sobie sprawę z wagi czystego powierza w mieście, ale również bycia odpowiednim przykładem dla naszych klientów, wprowadzamy sukcesywnie rozwiązania zmniejszające oddziaływanie na planetę. Od wielu lat posiadamy certyfikat BREEAM, przyznawany wysokojakościowym obiektom przyjaznym środowisku, a w ostatnim czasie intensyfikujemy działania ESG mające na celu ograniczenie zużycia energii, a co za tym idzie emisji CO2. 

Zainwestowaliśmy w wymianę instalacji oświetlenia na LED w częściach wspólnych oraz pomieszczeniach technicznych, montaż systemu start/stop w schodach ruchomych, montaż strażnika mocy, a także optymalizację pracy systemu klimatyzacji oraz oświetlenia – mówi Beata Jankowska, Dyrektor Galerii Kazimierz.

W ramach swoich działań marketingowych Galeria kreuje akcje mające zachęcić mieszkańców do zbudowania dobrych nawyków w zakresie ekologii. Przykładem są tu zbiórki elektroodpadów, które w wybrany dzień można przynieść do Galerii, by w zamian otrzymać doniczki z pachnącymi ziołami. Zużyte lub nieaktualne banery i materiały reklamowe podlegają recyklingowi i przerabiane są na uniwersalne, wygodne w użyciu kolorowe torby. 

Galeria organizuje też cykliczne eko warsztaty dla najmłodszych, które cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem. Sukcesy takich akcji potwierdzają, że jest to dobra droga, która będzie kontynuowana w najbliższych miesiącach i latach.