Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

FACTORY Annopol, jedyny outlet ze stacją metra w sąsiedztwie, świętuje 10. rocznicę powstania 

FACTORY Annopol świętuje w marcu 10. rocznicę powstania. To jedyne centrum outletowe w Polsce, do którego klienci mogą dojechać metrem. Obiekt zakończył 2022 rok pokaźnymi wzrostami liczby klientów i wartości sprzedaży, z poziomem najmu sięgającym 98 procent.

– Rozwijamy się dynamicznie wraz z rynkiem i aktualnymi potrzebami naszych klientów, mimo trudności, które w ostatnich latach przechodziła branża. Mamy lojalnych klientów, odwiedzających regularnie nasze centrum, a część naszych salonów jest unikatowa nie tylko w Warszawie, ale i w Polsce. Stawiamy na atrakcyjną ofertę, komfortowe doświadczenia zakupowe i funkcjonowanie w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju – mówi Paulina Korzeniecka, dyrektor FACTORY Annopol w NEINVER, lidera rynku outletowego w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora w Europie.  

FACTORY Annopol to jedyne centrum tego formatu w kraju z salonem outletowym popularnej, polskiej marki wielkopowierzchniowych sklepów z artykułami dla domu i elektroniką – RTV EURO AGD. W centrum z powodzeniem działa też jedyny salon outletowy kanadyjskiej marki odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego Jack Wolfskin, a także Helly Hansen – jedyny w kraju stacjonarny salon outletowy renomowanego, norweskiego producenta odzieży górskiej, żeglarskiej i wierzchniej.

R E K L A M A

Rok 2022 w FACTORY Annopol zamknęło z rekordowym wzrostem wartości sprzedaży i liczby odwiedzających, przekraczającym 30 procent w obu wskaźnikach. Klienci najmłodszego outletu w Warszawie, w ubiegłym roku zyskali unikatową możliwość przyjeżdżania na zakupy metrem. Odległość z przystanku metra Bródno zajmuje zaledwie 7 minut spacerem, a częstotliwość kursowania pociągów jest bardzo wysoka. 

– Lokalizacja i dojazd to czynniki, mające dla klientów istotne znaczenie przy wyborze centrum, w którym zrobią zakupy. Stacja metra Bródno, zlokalizowana 500 metrów od Factory Annopol, daje nam wyjątkowy potencjał do zdobycia nowego grona odwiedzających – podkreśla Paulina Korzeniecka. 

Outlet w warszawskim Annopolu posiada w swojej ofercie mocno rozbudowany segment marek sportowych i outdoorowych. Już pod koniec marca, po gruntownej przebudowie wnętrz, ponownie otwarty zostanie salon adidas  – w nowej odsłonie i na zdecydowanie większej powierzchni. Celem zarządcy FACTORY Annopol jest rozwijanie jak najbardziej kompleksowej oferty, zróżnicowanej ze względu na potrzeby klientów, z bogatą reprezentacją najbardziej pożądanych marek, stąd w portfolio nie brakuje też silnej reprezentacji salonów z odzieżą i obuwiem dla kobiet i mężczyzn, zarówno codziennych jak i tych bardziej formalnych. W ostatnim roku dwukrotnie zwiększył powierzchnię salon outletowy z obuwiem marki Kazar oraz Under Armour z butami i ubraniami do uprawiania sportu, a do grona najemców dołączyła popularna w kraju biżuteryjna marka W. Kruk, a także powracający po latach Sunset Suits. Ofertę gastronomiczną wzbogaciła z kolei restauracja Popollo Pizza z daniami kuchni włoskiej. 

FACTORY Annopol jest zlokalizowane w północnej części miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie dużych osiedli mieszkalnych, ale i stołecznej obwodnicy oraz dróg krajowych, prowadzących do okolicznych miejscowości. Na 19 700 m² powierzchni, centrum gromadzi ponad setkę salonów outletowych topowych marek lokalnych i światowych niemal wszystkich segmentów, w cenach obniżonych zawsze od 30% do 70%. 

FACTORY Annopol jest jednym z pięciu outletów najpopularniejszej marki tego formatu w Polsce. Posiada wysokie oceny w certyfikacji Breeam, a także certyfikat dostępności przestrzeni AIS. Liczne działania w zakresie wsparcia środowiska naturalnego, a także minimalizowania negatywnego wpływu prowadzonej działalności na otoczenie, dowodzą zaangażowania w tworzeniu przyjaznego i odpowiedzialnego środowiska zakupowego. 

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania  w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu  na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe  oraz podniesienie zaangażowania pracowników.