Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Już 30 marca otwarcie Promenady – najnowocześniejszego centrum handlowego w stolicy

Prace renowacyjne w centrum handlowym Promenada dobiegają końca! Już za tydzień, 30 marca, najbardziej nowoczesne centrum w Warszawie zostanie oddane do dyspozycji klientów. G City Europe (wcześniej Atrium), właściciel Promenady, jest jednym z wystawców targów SCF 2023 Spring, które odbędą się w dniach 18-19 kwietnia tego roku, na stadionie Legii Warszawa.

Spójny, nowoczesny i luksusowy design, sklepy w najnowszych konceptach oraz szeroko rozbudowana oferta dla lokalnej społeczności jeszcze bardziej umacniają dominującą pozycję galerii w mieście.

– Na dniach oddamy do użytku najnowocześniejsze, wielofunkcyjne centrum handlowe o powierzchni 63 tys. mkw., ze wzbogaconą ofertą pod względem innowacyjnych konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych marek. Promenada śmiało może pretendować do miana najbardziej ambitnych projektów handlowych w Warszawie. Nie dziwi zatem fakt, że jeszcze przed rozpoczęciem prac remontowych, 80% modernizowanej powierzchni było już wynajęte – mówi Anna Tana, Dyrektor Leasingu, Atrium Poland. 

Zmodernizowana Promenada wzmacnia swój potencjał, co przyciąga najnowsze koncepty i najbardziej poszukiwane marki. Dowodem na to jest otwarcie w nowo wyremontowanej części, dwupoziomowego sklepu Peek&Cloppenburg, o powierzchni 3 450 m2, w najnowszym koncepcie. Salon P&C jest pierwszym sklepem w tej części Warszawy i drugim co do wielkości w stolicy. 

Marc O’ Polo to kolejna po Rituals Cosmetics i Under Armour otwartych w 2022 roku międzynarodowa marka, która wzbogaci grono najemców Promenady. Ten niemiecko-szwedzki brand odzieżowy zaoferuje klientom odzież wykonaną z najwyższej jakości certyfikowanych materiałów naturalnych –  w prostych, ale nowoczesnych fasonach – oraz designerskie dodatki.

W gronie najemców znalazły się także marki, których wcześniej w Promenadzie nie było. Jedną z nich jest Homla oferująca elementy wyposażenia wnętrz. Nowością w Promenadzie będą także między innymi salony: Tezenis – oferujący damską i męską bieliznę oraz stroje kąpielowe, Digel – niemiecka marka eleganckiej odzieży męskiej, australijski brand z biżuterią i dodatkami  Lovisa oraz Jubitom – jedna z największych polskich sieci salonów jubilerskich, zlokalizowanych wyłącznie w dużych galeriach handlowych.

Zarówno wystrój zmodernizowanego wnętrza Promenady, jej dogodna lokalizacja, jak i zróżnicowane portfolio najemców czynią z galerii miejsce idealne do testowania nowatorskich konceptów. I tak jeszcze pod koniec zeszłego roku jej ofertę wzmocniły absolutne nowości! Mowa tu o pierwszym w stolicy salonie BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz o pierwszym w Polsce dwupoziomowym sklepie Intersport w formacie 2.0. Już wkrótce marki Douglas, Super-Pharm, Tous , home&you oraz Empik zaprezentują swoje salony w najnowszych konceptach sprzedażowych. Do  grona najemców niedługo dołączą także salony włoskich marek Falconeri, Uomo, Benetton oraz salon obuwniczy Nina Basco. 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Oferta modowa jest głównym motorem napędowym istnienia obiektów handlowych, w tym właśnie praskiej galerii, która po zakończeniu przebudowy oferuje 150 punktów handlowo-usługowych, w tym największe światowe brandy, takie jak: Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, Marella, LIU JO, Olsen, Trussardi, Luisa Spagnoli, Pandora, Apart, W. Kruk, iSpot czy Rosenthal. Ich ofertę uzupełnia sektor health & beauty:  Sephora, Douglas, L’Occitane, Rituals, Super-Pharm oraz popularne wśród warszawiaków kawiarnie. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku bogaty w cenione koncepty restauracyjne serwujące zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.

Promenada to również miejsce spotkań i rozwoju, przyjazne rodzinom z dziećmi i seniorom. Dla najmłodszych dostępna będzie angażująca strefa zabaw Euro-Lider. Przez cały okres przebudowy w centrum funkcjonował także Piąty Wymiar – unikatowa przestrzeń galerii stworzona z myślą o lokalnej społeczności. We współpracy z organizacjami społecznymi, lokalnymi firmami oraz pasjonatami różnych dziedzin organizowane są w niej zajęcia i warsztaty, wspólne sąsiedzkie przedsięwzięcia, które wspierają rozwój, rozbudzają zainteresowania oraz zwiększają świadomość kulturalną, artystyczną i naukową wśród dzieci i dorosłych. Ponadto od stycznia br. w Promenadzie mieści się Teatr Niewielki oferujący edukacyjne spektakle dla najmłodszych.

G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz  właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. Atrium specjalizuje się w centrach  handlowych  z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych  w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na  Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych Atrium opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”. 

Obecnie portfolio Atrium obejmuje 21 nieruchomości (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 2,3 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 680 000 mkw.