Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Napollo na finiszu komercjalizacji nowego N-Parku, który ruszy w II kwartale tego roku

Napollo kończy komercjalizację kolejnego N-Parku. Nowy obiekt wybudowano w Piotrkowie Trybunalskim, a jego otwarcie planowane jest na II kwartał 2023 roku. Napollo jest wystawcą Shopping Center Forum 2023 Spring. Swoje projekty zaprezentuje na stoisku nr 100.

Prawie 100 proc. proc. powierzchni najmu pierwszego N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim zostało już skomercjalizowane. Obecnie właściciel obiektu dysponuje jeszcze trzema lokalami, które są gotowe do wynajmu. Prace nad nowym N-Parkiem zakończą się w II kwartale roku, a klienci będą mogą skorzystać z oferty nowego parku handlowego jeszcze przed wakacjami. 

Nowy N-Park w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się przy ul. Sulejowskiej, niedaleko obwodnicy wschodniej, co umożliwi zakupy również klientom z okolicznych miejscowości. Dodatkowo N-Park będzie sąsiadował z marketem budowlanym OBI, wzmacniając  generowany ruch w parku handlowym.

– Nasze parki handlowe powstają w miejscach z łatwym dostępem do kluczowych dróg tranzytowych. Strefa naszego oddziaływania obejmuje od 15 do 30 tysięcy osób, które korzystają z oferty codziennych zakupów w naszych centrach po drodze do domu lub pracy – mówi Krzysztof Elsner,  członek zarządu  ds. inwestycji komercyjnych w Grupie NAPOLLO.

Łączna powierzchnia N-Parku to blisko 8 000 GLA. Wśród najemców są popularne marki wchodzące w tenant-mix parków handlowych Napollo w całej Polsce. To m.in. Hebe, Action, Dealz, Jysk, KiK, Maxi zoo, RTV Euro AGD, Sinsay, Tedi, kaes i Stokrotka. Napollo planuje również uruchomienie w nowym obiekcie restauracji typu „drive thru”, a także instalację paczkomatu.

Ekologiczny obiekt handlowy

Generalnym wykonawcą N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim jest firma Daldehog, która wcześniej wybudowała już N-Park w Łanach pod Wrocławiem. Nowy obiekt Napollo w Małopolsce powstał w oparciu o zasady zrównoważonego budownictwa i posiada certyfikację BREEAM, która jest przyznawana budynkom przyjaznym środowisku. Zgodnie z przyjętą przez Napollo strategią ESG na dachu budynku zainstalowano panele fotowoltaiczne, które będą służyć do oświetlania w nocy parkingu na 250 samochodów. Napollo podpisało również umowę z Pure City, firmą która ma dostarczyć na teren nowych N-Parków Napollo zielone ładowarki do samochodów w postaci DOOH. Pojawią się one również na terenie parkingu w Piotrkowie Trybunalskim. 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Nowoczesne obiekty typu convenience 

Parki handlowe znane pod szyldem N-Park, należące do Napollo, zyskały na popularności ze względu na komfort i kompleksowość zakupów blisko domu. Oznacza to, że są one w stanie sprostać wszystkim potrzebom konsumentów w podstawowych kategoriach i jednocześnie uzupełniają je o ofertę specjalistyczną. 

– Atutem N-Parków jest znakomita lokalizacja. Nasze obiekty powstają w miejscach, gdzie można wygodnie dojechać samochodem, komunikacją miejską czy dojść pieszo. Oferujemy parkingi z miejscami postojowymi tuż przy pasażu handlowym i dbamy o wygodę poruszania się dzięki niskim bądź bezprogowym przejściom. N-Parki stanowią alternatywę wobec dużych, rozbudowanych pod względem komunikacji galerii handlowych w centrach miast. My stawiamy na wygodę i lokalność – zaznacza Krzysztof Elsner. 

Dynamiczny rozwój

Strategia Napollo zakłada otwarcie 5-6 N-Parków rocznie. Ostatnie inwestycje powstały w Gorzowie Wielkopolskim, w podwrocławskich Łanach, w Pszczynie i Gnieźnie. W latach 2023-2024 Napollo planuje dynamiczny rozwój i zapowiada inwestycje o łącznej powierzchni blisko 60 tys. mkw. Nowe parki handlowe powstaną w Olkuszu, Tarnobrzegu, Ozorkowie, Sochaczewie, Białogardzie, Magdalence, Nowym Tomyślu i Gołkowie. Napollo jest również właścicielem galerii handlowych – Galerii Renova, Galerii Piastova oraz Galerii Grodova. 

W ramach przyjętej strategii firma realizuje obiekty handlowe o powierzchni najmu do ok. 15 000 mkw.

Napollo, inwestor na rynku nieruchomości handlowych i mieszkaniowych, należy do Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich. 

Napollo w dniach 18-19 kwietnia będzie uczestnikiem wiosennych targów centrów handlowych i nieruchomości handlowych SCF 2023 Spring w Centrum Konferencyjnym Legia przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie. Eksperci Napollo będą do dyspozycji gości na stanowisku 100.