Netto Polska po raz kolejny zachęca klientów do wspólnego niesienia pomocy osobom poszkodowanym w konflikcie zbrojnym w Ukrainie, tym razem dzięki współpracy z Polską Akcją Humanitarną.
Sieć przekaże 10 procent ze sprzedaży zestawów prezentowych Niezapominajka na rzecz realizowanej przez PAH akcji SOS Ukraina. Każdy klient może wesprzeć akcję, kupując paczkę. Akcja trwa od 27 marca do końca kwietnia br. we wszystkich sklepach Netto w Polsce.
Pamiętajmy o sąsiadach
Solidarność można okazać w prosty sposób – podczas codziennych zakupów w Netto. Aby wesprzeć akcję SOS Ukraina, wystarczy w dniach od 27 marca do 30 kwietnia br. przyjść do jednego z ponad 660 sklepów Netto w całej Polsce i dokonać zakupu specjalnie przygotowanego na tę okazję zestawu prezentowego „Niezapominajka”. W jego skład wchodzą słodkie przysmaki i produkty wyłącznie pochodzenia ukraińskiego (np. deser Bonjour Konti, wafle Polus, cukierki Milky Splash Toffi Roshen, czekolada Roshen, wafel Roshen oraz miód nektarowy wielokwiatowy
z Ukrainy). Dostępny jest on w cenie 59,99 zł za 1 szt. 10 procent ze sprzedaży każdego zestawu „Niezapominajka” Netto przekaże na konto Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz wsparcia programu SOS Ukraina.
PARTNER PORTALU
Akcja potrwa 5 tygodni. Im więcej sprzedanych zestawów w tym czasie, tym większa kwota wsparcia przekazana na rzecz PAH.
Moc pomagania
Współpraca z Polską Akcją Humanitarną jest kontynuacją działań podejmowanych przez Netto na rzecz pomocy ofiarom wojny w Ukrainie. Tuż po wybuchu wojny sieć przekazała darowiznę rzeczową w postaci żywności trwałej, artykułów higieny osobistej, koców i kołder, która za pośrednictwem Caritas trafiła do potrzebujących. Zdecydowano również o natychmiastowym wycofaniu ze sprzedaży w sklepach Netto produktów pochodzenia rosyjskiego i białoruskiego. Uruchomiono również akcję Sąsiedzka Pomoc, której celem było wsparcie przybywających do Polski dzieci uchodźców z Ukrainy w zakresie zdrowia, edukacji i integracji społecznej. Dzięki akcji ponad 100 lokalnych organizacji uzyskało środki finansowe o łącznej wartości ponad 1 250 000 PLN.
– Skala potrzeb w trwającym za naszą wschodnią granicą już ponad rok konflikcie jest nadal ogromna. Dlatego wspólnie z PAH chcemy dołożyć kolejną cegiełkę w niesieniu wsparcia Ukraińcom. W tym szczególnym, okołoświątecznym okresie, pragniemy zaangażować i zachęcić do tego także naszych klientów – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Środki finansowe przekazane PAH w ramach akcji zostaną przeznaczone na działania prowadzone w strefie konfliktu – dla obywateli Ukrainy – oraz w Polsce – dla osób uchodźczych. Pieniądze te, w zależności od aktualnych potrzeb, wykorzystane zostaną m.in. na organizację transportów z pomocą rzeczową dla osób wewnętrznie przemieszczonych z różnych regionów Ukrainy i mieszkańców, którzy nie są w stanie opuścić swojego miejsca zamieszkania, jak również na wsparcie psychospołeczne dla osób z niepełnosprawnościami, zakup żywności i środków higienicznych czy niezbędne remonty. Z zebranych funduszy mogą zostać zakupione też koce termiczne, opał, generatory prądu oraz piecyki. Dla szukających schronienia w naszym kraju zostanie też zapewniona opieka psychologiczna i finansowa.
– Nasza organizacja od ponad 30 lat na całym świecie udziela wsparcia ratującego zdrowie i życie. Przez ten czas udało nam się dotrzeć z pomocą do 51 krajów, a teraz jesteśmy na stałe obecni w 10 państwach na trzech kontynentach. Jednym z miejsc, w których działamy od lat, jest Ukraina, tak bardzo potrzebująca teraz naszej solidarności i empatii. Dlatego zachęcamy wszystkich klientów sieci Netto do dołożenia symbolicznej cegiełki przez zakup zestawu prezentowego „Niezapominajka”. Ten mały gest to pomoc, która realnie wesprze obywateli Ukrainy – mówi Helena Krajewska, rzeczniczka prasowa PAH.
Sieć handlowa, która w ciągu 27 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce ponad 660 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów.
W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.