Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Logistyka: Żabka i DPD – usługi kurierskie dostępne w całej Polsce

Sieć Żabka poszerza ofertę „Wygodnych usług” i rozpoczyna współpracę z DPD Polska. W jej ramach we wszystkich ponad 9 200 sklepach sieci będzie można nadawać, odbierać i zwracać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD.

Z analiz Żabki wynika, że ponad 5 mln Polaków jest zainteresowanych odbiorem lub nadaniem paczki w należących do sieci sklepach. Dzięki poszerzeniu dotychczasowej grupy współpracujących z Żabką firm kurierskich, sieć jest w stanie w przyszłości zwiększyć dostępność i zasięg usługi oraz liczbę obsługiwanych przesyłek. Klienci, którzy cenią swój czas, docenią wygodę, elastyczność i szybkość odbioru czy nadania paczki podczas codziennych zakupów, w dogodnych dla siebie godzinach pomiędzy 6.00 a 23.00.

– Popularność usługi nadawania i odbioru przesyłek systematycznie rośnie. Z roku na rok notujemy kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby obsługiwanych paczek. Wierzymy, że dzięki współpracy z DPD Polska, jednej z największych w kraju sieci kurierskich, te wyniki będą jeszcze lepsze. Dzięki temu rozwiązaniu będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów, którzy w drodze do pracy czy domu będą mogli szybko i komfortowo nadać lub odebrać paczkę. Wspólnie pracujemy więc nad rozwojem usługi. Chcemy, by była ona jeszcze szybsza, bardziej wygodna i powszechnie dostępna dla naszych klientów – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

Usługa nie jest dostępna w sklepach autonomicznych Żabka Nano.

Wygodny odbiór paczek DPD we wszystkich Żabkach

W ramach współpracy z DPD Polska, od 3 kwietnia br. we wszystkich placówkach sieci Żabka będzie można wygodnie nadawać, odbierać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD. Tym samym korzystanie z usług krajowych i międzynarodowych DPD będzie jeszcze prostsze. 

– Cieszymy się, że Żabka dołącza do międzynarodowej sieci DPD Pickup, która staje się najbardziej dostępną siecią nadań i odbiorów paczek w Polsce, posiadając łącznie 22 000 punktów, a w całej Europie ponad 80 000. Naszą intencją jest, aby klienci mieli dostęp do usług DPD tak blisko i wygodnie jak jest to możliwe i aby zapewnić unikalną elastyczność w zakresie nadań i odbiorów paczek. Nieustannie słuchamy potrzeb naszych klientów, dlatego doskonalimy i tworzymy nowe rozwiązania zarówno w zakresie infrastruktury fizycznej jak i technologicznej, jednocześnie mocno wpisując w naszą działalność odpowiedzialność wobec środowiska – komentuje Maciej Głowacki, Dyrektor Operacyjny DPD Polska.

Żabka systematycznie rozwija usługę

„Przesyłki kurierskie” są najbardziej rozpoznawalną usługą w pakiecie „Wygodnych usług” dostępnych w Żabce. Ponad 75% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Niewątpliwie jest to związane ze skalą działalności sieci – usługa ta jest dostępna w ponad 9200 sklepach na terenie całej Polski, w bardzo dobrych lokalizacjach i dogodnych godzinach – oraz aktywną współpracą, jaką Żabka prowadzi z największymi operatorami kurierskimi i sklepami internetowymi. 

Jednocześnie Żabka systematycznie pracuje nad rozwojem tej usługi, by była ona jeszcze szybsza i bardziej wygodna dla klientów. Na przykład użytkownicy aplikacji mobilnej Żappka, dzięki funkcjonalności Żappka Post, mają możliwość śledzenia zamawianych przesyłek oraz bezpieczny, bo bezdotykowy, ich odbiór w najbliższej Żabce obok domu czy pracy. 

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając  ponad 4000 nowych sklepów  w latach 2016-21. Około 15,5 miliona konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników