W FACTORY Annopol otwarty został jeden z największych salonów outletowych adidas w Polsce. Warszawskie centrum zyskało prawie 1000 m² nowoczesnych przestrzeni zakupowych, zaprojektowanych w oparciu o najnowszy koncept, oddający atmosferę sportowej rywalizacji i emocji, towarzyszących zawodnikom. adidas w FACTORY Annopol jest pierwszym salonem outletowym w Europie, w którym zostało zaprezentowane nowe logo marki.
Powierzchnia salonu adidas w FACTORY Annopol, dzięki gruntownej przebudowie, została zwiększona blisko dwukrotnie, umożliwiając istotne rozszerzenie asortymentu produktów jednego z największych i najlepiej rozpoznawalnych producentów butów, odzieży
i akcesoriów do uprawiania sportu na świecie. Bogato reprezentowane są kategorie: treningowa, biegowa czy produktów z linii Football, Outdoor i Sportswear. Obok oferty sportowej istotną reprezentację stanowią też produkty „lifestylowe”. Znacznie obszerniejsza jest też propozycja zakupów dla dzieci, zarówno odzieży jak i obuwia.
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani otwarciem spektakularnego outletu adidas w FACTORY Annopol z portfolio NEINVER. Sklepy adidas, w ramach sieci FACTORY w Polsce, ugruntowują swoją pozycję jako wiodąca marka w naszych centrach oraz popularne miejsca zakupów dla klientów w każdym wieku. Cieszymy się, że jedna z najpopularniejszych i największych marek w tym segmencie rozwija w partnerstwie z nami tak ważny kanał sprzedaży, znacząco zwiększając powierzchnię w kolejnym centrum w Polsce. To efekt wielu lat efektywnej i udanej współpracy, a także wyraz zaufania do stworzonego przez NEINVER modelu biznesowego, opartego na silnych relacjach z partnerami i, jak pokazuje doświadczenie, odpornego na trudności gospodarcze oraz rynkowe – zauważa Andrea Aburrà, Head of Leasing NEINVER w Polsce, lidera rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora w tym segmencie w Europie.
„Jak pokazują wyniki odwiedzalności centrów outletowych, a także badania rynku, jest to obecnie jeden z najbardziej zyskujących na popularności kanałów sprzedaży. Wspomniana tendencja jest również widoczna w wynikach sprzedaży salonów adidas. Według naszych prognoz, trend ten, ze względu na rosnącą świadomość konsumentów, a także sytuację ekonomiczną, będzie się utrzymywał. Należy zaznaczyć również, iż dla wielu klientów jest to jeden z najczęstszy punktów styczności z marką, a zatem istotnie wpływa na ogólne jej postrzeganie” – mówi Łukasz Różański, Senior Specialist DTC Activation Factory Outlets – East Europe w adidas. „Istotnym elementem decyzji zakupowych, podejmowanych przez naszych klientów, nie są często najnowsze trendy, a indywidualne potrzeby, które z łatwością mogą zaspokoić, dzięki szerokiemu asortymentowi dostępnemu w outletach adidas. Dodatkowo, wielu z nich wybiera ubrania przyjazne środowisku, a takie z łatwością mogą znaleźć w naszej ofercie” – dodaje Łukasz Różański z adidas.
PARTNER PORTALU
Salon adidas w FACTORY Annopol został stworzony w oparciu o koncept STADIUM, którego głównym celem jest oddanie atmosfery, towarzyszącej sportowcom podczas ich zmagań. Wejście do salonu przypomina tunel prowadzący zawodników na arenę sportową. Ogromna przestrzeń wewnątrz nawiązuje do miejsca spotkań zawodników i trenerów podczas zawodów, natomiast przebieralnie odwzorowują szatnie, gdzie przygotowują się do sportowej rywalizacji na krótko przed startem.
Strefa przymierzalni jest też miejscem, gdzie adidas prezentować będzie osiągnięcia i plany marki w obszarze zrównoważonego rozwoju. Stworzono tam przestrzeń na relaks w wygodnych fotelach, w otoczeniu nawiązującym do natury. Jak zapewniają przedstawiciele marki, adidas stawia na produkcję w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju. Rozwój nowoczesnych technologii pozwala firmie na tworzenie obuwia, odzieży oraz akcesoriów w oparciu o materiały, które pochodzą m.in. z recyklingu, są biodegradowalne lub możliwe jest ich ponowne wykorzystanie.
FACTORY Annopol jest jednym z pięciu outletów najpopularniejszej marki tego formatu w Polsce. Centrum mieści się w prawobrzeżnej części Warszawy, obok dużych osiedli mieszkalnych, w niedalekiej odległości od stołecznej obwodnicy i dróg krajowych prowadzących do innych miast regionu. Na 19 700 m² powierzchni, FACTORY Annopol gromadzi ponad setkę salonów outletowych topowych marek lokalnych i światowych niemal wszystkich segmentów, w cenach obniżonych zawsze od 30% do 70%. To jedyne centrum outletowe w Polsce, do którego na zakupy można przyjechać metrem, w niewiele ponad 20 minut ze ścisłego centrum Warszawy.
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.