Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

METRO PROPERTIES rozszerza ofertę najmu w aplikacji h-Our store o Łódź i podwarszawskie Marki

METRO PROPERTIES rozszerzyło ofertę krótkoterminowego najmu sklepów w aplikacji h-Our store o nowe centra handlowe w Łodzi i w podwarszawskich Markach. To już łącznie sześć miast z możliwością innowacyjnej formy najmu w popularnych i ugruntowanych na rynku obiektach handlowych M1 za pośrednictwem telefonu komórkowego. 

Profesjonalnie urządzone i przystosowane do działalności handlowej lokale działają już z powodzeniem w Poznaniu (51,8 m²), na Śląsku – w Bytomiu (22,7 m²), Czeladzi (84,53 m²) i Zabrzu (80,3 m²), a od niedawna także w Łodzi (50,85 m²) i Markach (74,58 m²) – na północno-wschodnich obrzeżach Warszawy. 

– Sklepy z aplikacją h-Our store to wyjątkowa możliwość dla każdego przedsiębiorcy, który chce sprawdzić potencjał sprzedażowy swoich produktów w znanym centrum handlowym, ze stałym przepływem klientów. Możliwość wynajmu sklepu na krótki czas znacząco minimalizuje ryzyko, a łatwa aplikacja pozwala też zaoszczędzić czas na formalności – wyjaśnia Jakub Jarczewski, rzecznik prasowy METRO PROPERTIES, zarządcy sieci centrów M1 w Polsce.  – To pierwsza na rynku, innowacyjna forma najmu, która daje zarządcom obiektów handlowych możliwość zagospodarowania lokali, znajdujących się w okresie rekomercjalizacji. Oferta krótkoterminowego najmu powierzchni znacząco zwiększa potencjał komercyjny takiego lokalu, dając możliwość skutecznego zróżnicowania portfolio najemców danego centrum również w innej perspektywie czasowej – dodaje Jakub Jarczewski. 

R E K L A M A

Do tej pory sklepy wynajmowane w aplikacji h-Our store, stworzonej i zarządzanej przez METRO PROPERTIES, cieszyły się zainteresowanie wielu różnych branż. Lokale h-Our store najczęściej stawały się butikami z ofertą mody – ubraniami nowymi i vintage, akcesoriami, torbami i czapkami, ale również kosmetykami, sprzętem i akcesoriami komputerowymi czy kwiatami. Kontrakty zawierali też najemcy, zajmujący się sprzedażą materiałów budowlanych, instalacji elektrycznych, czy dystrybutorzy sprzętu do uprawiania sportów wodnych. Okres najmu był bardzo zróżnicowany – od pojedynczych weekendów, przez kilkanaście dni, do nawet kilku tygodni. 

Wszystkie lokale, dostępne w h-Our store, mieszczą się w głównych pasażach handlowych centrów M1. Zostały zaprojektowane w neutralnych kolorach bieli, naturalnego dębu i antracytu, umożliwiających wprowadzenie bardzo różnorodnej kategorii produktów do sprzedaży. Meble mają charakter modułowy, usadowione są na kółkach, by umożliwić szybkie zakomponowania przestrzeni, zgodnie z potrzebami nowego sprzedawcy. Lokale składają się z sali sprzedaży, strefy przymierzalni i zaplecza, a usadowienie wszystkich mebli na kółkach umożliwia swobodne przearanżowanie przestrzeni, zgodnie z potrzebami danego najemcy. Do dyspozycji są też ekrany ledowe, umieszczone w witrynach sklepowych, przeznaczone do promowania oferty. 

Zawarcie umowy, jak również wejście i opuszczenie sklepu, odbywa się za pośrednictwem intuicyjnej w obsłudze aplikacji h-Our store, przypominającej w praktyce popularne aplikacje do krótkoterminowego wynajmu mieszkań czy pokoi hotelowych. Aplikacja jest dostępna do ściągnięcia na telefon komórkowy w App Store’ach.

M1 to sieć dziewięciu centrów handlowych, zlokalizowanych w Polsce centralnej i południowej, zarządzanych przez METRO PROPERIES. To  450 tysięcy m² powierzchni handlowej, na której swoje sklepy i punkty usługowe prowadzi 650 najemców niemal wszystkich branż. 

METRO PROPERTIES sp. z o.o. jest spółką oferującą usługi w zakresie profesjonalnego zarządzania nieruchomościami i procesami inwestycyjnymi. Spółka odpowiada za strategiczny rozwój nieruchomości, planowanie, budowę, wynajem, sprzedaż/kupno nieruchomości. W zakresie odpowiedzialności spółki leży center i facility management.