Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Designer Outlet Warszawa 3. najlepszym centrum outletowym w Europie!

Doroczne największe badanie rynku outletowego prowadzone przez międzynarodowy instytut Ecostra wskazało Designer Outlet Warszawa jako trzecie najlepiej performujące centrum outletowe w Europie. To wyróżnienie przyznawane jest na podstawie wnikliwej ankiety przeprowadzanej wśród przedstawicieli marek posiadających sklepy w minimum 3 różnych obiektach outletowych. 

Designer Outlet Warszawa jest trzecim najlepiej prosperującym centrum wyprzedażowym w Europie – tak wynika z ogłoszonego właśnie raportu OCPRE. To doroczne badanie kondycji europejskich obiektów outletowych, przedstawiające ich wyniki ekonomiczne.

Ankiety przeprowadzane są na podstawie danych dostarczanych przez zaproszonych do udziału w badaniu managerów sprzedaży i managerów do spraw rozwoju rynku, których marki posiadają co najmniej 3 sklepy w centrach handlowych w różnych krajach. Operując jednocześnie w kilku różnych lokalizacjach, są w stanie ocenić i porównać wydajność działających tam salonów. Sklepy brandowe w Designer Outlet Warszawa znalazły się w czołówce zestawień.

– To wysokie trzecie miejsce w Europie jest ważnym osiągnięciem zarówno ROS Retail Outlet Shopping jako operatora centrum, jak i firmy DWS będącego właścicielem Designer Outlet Warszawa. Wspólnie od 2017 roku pracujemy nad stałym przemyślanym rozwojem obiektu zarówno pod kątem zmieniających się oczekiwań klientów, jak i potrzeb naszych partnerów biznesowych. Do tego ważnego wyróżnienia potwierdzającego słuszność podejmowanych działań doprowadziła nas m.in. decyzja o rozbudowie centrum i bardzo spójna strategia leasingowa, która pozwoliła na stworzenie pierwszego i największego centrum outletowego z modą premium w Polsce. Dziękuję naszym najemcom za wielkie wsparcie, współpracę i wkład w ten niekwestionowany sukces – powiedział Thomas Reichenauer Założyciel i Dyrektor Zarządzający ROS Retail Outlet Shopping.

Już od 15 lat – Ecostra GmbH we współpracy z francuskim Instytutem Badawczym Magdus prowadzi coroczne badanie marek, które są najemcami w europejskich centrach handlowych typu outlet. Wyniki opisane w Outlet Centre Performance Report Europe (OCPRE) są uważane za punkt odniesienia dla całego europejskiego rynku retail.

OCPRE jest jedyną pełną europejską ankietą badającą wyniki ekonomiczne salonów marek operujących w centrach outletowych. W badaniu uczestniczą jedynie te brandy, które posiadają flagowe sklepy w minimum 3 europejskich centrach outletowych, otwartych nie krócej niż 2 lata.

W tegorocznej ankiecie wzięło udział 91 międzynarodowych producentów,  którzy prowadzą łącznie 1383 sklepy outletowe. 

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów.

ROS Retail Outlet Shopping od 10 lat obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma, La Torre Outlet Zaragoza, M3 Outlet Polgár i przyszłe inwestycje w Europie.

Centra outletowe Designer Outlet w Polsce obecne są w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70 proc. niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, BOSS, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Lacoste, MaxMara, Pandora, Pinko, Tous czy Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. Designer Outlet Warszawa to wielokrotnie nagradzany obiekt.  Został wyróżniony m.in. srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“ 2020, oraz złotą nagrodą za Rozbudowę /Przebudowę /Modernizację Obiektu w 2022 r. w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards. Otrzymał tytuł „Inwestycja roku 2021 rynku nieruchomości komercyjnych” przyznany przez Prime Property Prize oraz CEE Retail Award & Marketplace w kategorii Project of the Year – Retail Expansion 2022 i Best Performing Fashion Outlet Project w 2023. Designer Outlet Warszawa jest zarządzany przez ROS Retail Outlet Shopping.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników