U zbiegu ulic Staromiejskiej i Wspólnej w Olkuszu, trwa budowa parku handlowego N-Park. Inwestorem jest firma Napollo. W związku z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę drugiego etapu Inwestycji powierzchnia najmu w kompleksie przekroczy 16.000 m² GLA, tym samym Olkuski N-Park stanie się największym tego typu obiektem handlowym w regionie.
Inwestycja obejmie zasięgiem oddziaływania większość powiatu olkuskiego, który zamieszkuje 110.000 osób. Doskonała lokalizacja zapewni możliwość dojazdu samochodem do obiektu w ciągu 20 min, dla blisko 120.000 mieszkańców regionu. Otwarcie N-Park w Olkuszu zaplanowano na koniec 2023 roku. Partnerami inwestycyjnymi projektu są firmy PKB Inwest Budowa oraz RG-Leasing.
Firma Napollo początkowo planowała realizację projektu w dwóch etapach, jednakże w związku z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę obiektów stanowiących planowany drugi etap inwestycji i możliwością wspólnego zrealizowania obu etapów ostatecznie zadecydowano o jednoczesnej realizacji budowy całego kompleksu. Proces uzyskiwania zgód administracyjnych został przeprowadzony przez firmę RG-Leasing, która była odpowiedzialna również za uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę obiektów stanowiących planowany pierwszy etap inwestycji.
Kompleks zapewni szeroką i komplementarnie uzupełniającą się ofertę handlową. W gronie najemców znajdziemy m.in. dwa sklepy spożywcze, dwa sklepy z sektora RTV AGD, sklep budowlany, drogerie, sklepy odzieżowe, sportowe, salony jubilerskie, sklep zoologiczny, sklepy dyskontowe, księgarnie, liczne punkty usługowe oraz działalności reprezentujące branże health and beauty.
Dzięki dużej skali inwestycji oraz komplementarności oferty, którą zapewnią planowani najemcy, N-Park stanie się dominantą na mapie handlowej Olkusza. Taka formuła obiektów odpowiada na aktualne potrzeby rynku, wynikające ze zmieniających się zwyczajów konsumentów. Szeroka oferta, wygoda dojazdu, duży i komfortowy parking, większe bezpieczeństwo zakupów, to tylko niektóre zalety obiektów typu N-Park, dzięki którym klienci coraz częściej i chętniej wybierają takie miejsca nie tylko na potrzeby codziennych zakupów, ale również w celu zakupów w segmencie modowym czy akcesoryjnym. Obserwujemy rozwój podobnych inwestycji w całej Europie – mówi Krzysztof Elsner, członek Zarządu Grupa Napollo.