Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wiosenna edycja Jungle Night w FACTORY czyli 5 godzin dodatkowych 30-procentowych rabatów

NEINVER zapowiada drugą edycję największego wieczoru rabatów w Polsce. Jungle Night odbędzie się 11 maja i potrwa zaledwie pięć godzin, podczas których kolekcje dostępne w centrach FACTORY będzie można kupić z dodatkowymi, 30-procentowymi obniżkami od cen outletowych.

W pasażach handlowych zabrzmią na żywo sety didżejskie,a wnętrza zyskają specjalny wystrój w klimacie dżungli. Jungle Night przychodzi w momencie, gdy wraz ze zmieniającą się pogodą, zmieniamy i uzupełniamy garderobę. Zakupy i poszukiwanie okazji to również świetna zabawa i właśnie w takim duchu centra FACTORY organizują ten wieczór.

Jungle Night odbędzie się w maju we wszystkich sześciu krajach, gdzie obecne są centra outletowe z portfolio NEINVER – lidera rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego segmentu w Europie. Na zakupy z największymi rabatami w roku zapraszają zarówno lokalne jak i światowe marki popularne wśród outletowych klientów, to m.in. Nike, Adidas, Levi`s, Lacoste, Karl Lagerfeld, Converse, czy Joop!. Podczas wieczorów Jungle Night liczba odwiedzających jak i poziom sprzedaży biją absolutne rekordy.

R E K L A M A

„Klientom FACTORY w Polsce i najemcom obecnym w outletach bardzo spodobał się koncept 5-godzinnych zakupów z wyjątkowymi rabatami podczas pierwszej, jesiennej edycji w Polsce, czego najlepszym dowodem są wyniki sprzedażowe. Wierzę, że wiosenna edycja Jungle Night zdobędzie jeszcze większe grono zwolenników wśród klientów outletów FACTORY” – mówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce. „Zakupy z rabatami sięgającymi nawet 70-procent są dostępne w FACTORY przez cały rok. Natomiast Jungle Night, z dodatkową 30-procentową obniżką od cen outletowych, NEINVER organizuje dwa razy w roku – jesienią i właśnie wiosną” – podkreśla Klaudia Czyżak-Janyszko.

Jungle Night w FACTORY odbędzie się w czwartek 11 maja i potrwa od godz. 16.00
do 21.00. 

Wszystkie salony, biorące udział w Jungle Night, zostaną oznaczone specjalnymi flagami
i materiałami promujących ich ofertę. W pasażach zagrają didżeje zagrzewający klientów
do zakupów energetyczną muzyką i odgłosami przyrody. Wnętrza FACTORY zyskają dekoracje w stylu tropikalnej dżungli i zieloną roślinność. Pojawią się też papugi, goryle i szereg innych atrakcji. Nie zabraknie też szczudlarzy, rolkarzy i hostess w oryginalnych strojach z makijażami w stylu jungle. 

FACTORY to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć outletów w Polsce, zlokalizowanych
w czterech miastach: w Warszawie (FACTORY Annopol i FACTORY Ursus), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na łącznej powierzchni ponad 87 000 m² centra gromadzą ofertę blisko 200 marek lokalnych i światowych segmentu premium i mid-mass market w stale obniżonych cenach. To 458  salonów outletowych niemal wszystkich branż – od mody dla wszystkich grup wiekowych, obuwia i akcesoriów, przez biżuterię, bieliznę i sport, po artykuły dla domu, kosmetyki oraz ofertę kawiarni i restauracji.

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniui Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.