Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

NoVa Park: pierwszy kwartał z dużymi wzrostami odwiedzalności i obrotów

Stały rozwój, wzrost kluczowych wskaźników i kilku nowych najemców – tak można podsumować pierwszy kwartał 2023 roku w NoVa Parku. Poza coraz większym wyborem produktów i usług, centrum zaoferowało swoim klientom także szeroki wachlarz ciekawych wydarzeń.

W 2023 roku NoVa Park nie zwolnił tempa rozwoju. Pomimo inflacji i związanych z nią zmian w preferencjach konsumentów, wskaźnik odwiedzalności (FF) zwiększył się o 14,9%, a indeks obrotów (TO) wzrósł aż o 25% w porównaniu do pierwszego kwartału ubiegłego roku. Wartość średniego koszyka zakupów podniosła się w stosunku do ubiegłorocznej aż o 8% w analogicznym okresie. Świadczy to niewątpliwie o atrakcyjności oferty NoVa Parku, efektywnym dobieraniu najemców oraz pozytywnym wizerunku w oczach klientów.

W ciągu minionego kwartału w centrum pojawiło się trzech nowych najemców: butik z modą damską Echo Fashion, sklep Intimissimi oraz Prezent Marzeń. Ponownie otwarty został salon CCC, wzbogacony o nową funkcjonalność – strefę eobuwie.pl, w której klienci mają jeszcze więcej możliwości wyboru, przymierzania i zamawiania obuwia. Pierwsze trzy miesiące tego roku były również czasem odnawiania umów z dotychczasowymi najemcami, którzy właśnie NoVa Park wybrali jako najlepsze miejsce do prowadzenia swoich biznesów. Współpracę z centrum przedłużyli następujący najemcy: Empik, Eko-Pral, Yves Rocher, Blue Shadow, Zielone Zoo, Game Arena, 50 Style, Ziaja, Acapulco, Calzedonia, Świat Książki oraz Pitbull.

R E K L A M A

Pierwszy kwartał tego roku w NoVa Parku obfitował w liczne wydarzenia, które miały na celu zainteresować klientów i pogłębić dobre relacje z otoczeniem. W ramach działań CSR-owych w styczniu zorganizowano „Galerię Młodych Artystów” pod patronatem Fundacji Nowy Rozdział, by wesprzeć lokalnych twórców, a jednocześnie przybliżyć sztukę klientom centrum. Pod koniec stycznia w NoVa Parku zorganizowano pierwszą w Gorzowie akcję „Wiosłuj dla WOŚP”, w ramach której setki gorzowian wzięły udział w sportowym wyzwaniu oraz wspólnym zbieraniu pieniędzy do puszek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Debiut okazał się sukcesem, ponieważ Gorzów Wielkopolski zdobył 3. miejsce wśród wszystkich startujących miast. Natomiast w lutym przed galerią stanął Krwiobus i odbyła się akcja krwiodawstwa, przeprowadzona we współpracy z gorzowskim Oddziałem Terenowym Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.

W pierwszych trzech miesiącach roku w NoVa Parku nie zabrakło również akcji pro sprzedażowych, które jednocześnie wspierały najemców i uprzyjemniały zakupy klientom. W czasie akcji walentynkowej oraz promocji wiosennych kolekcji, odwiedzający centrum otrzymywali atrakcyjne upominki w zamian za zakupy. Ponadto, dużym zainteresowaniem klientów cieszyły się warsztaty kreatywne dla dzieci i dorosłych, organizowane podczas akcji walentynkowej, ferii zimowych oraz marcowego wydarzenia modowego. W działania zaangażowani byli również najemcy, którzy mieli okazję bliższego przedstawienia oferty swoich sklepów i salonów usługowych m.in. podczas zorganizowanych w NoVa Parku pokazów wiosennych kolekcji.

Przez pozostałą część roku NoVa Park z pewnością nie zwolni tempa. Centrum szykuje kolejne akcje, skrojone na miarę potrzeb zarówno klientów, jak i najemców. Owocna współpraca z kontrahentami niesie ze sobą nie tylko regularne wznawianie dotychczasowych umów, ale także nowe otwarcia najemców, którzy widzą w NoVa Parku potencjał do realizowania swoich celów biznesowych. Dostrzeganie oczekiwań i odpowiadanie na wyzwania zmieniającego się rynku sprawiają, że NoVa Park utrzymuje silną pozycję lokalnego lidera rynku.

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w regionie. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują operator spożywczy Carrefour oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki takie jak: TOUS, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Reserved, Cropp, House, Mohito, C&A, Medicine, CHANGE Lingerie, Home&You, Duka, Homla, Hebe, Super-Pharm, Sephora, Douglas, Smyk, Intersport, 4F, Outhorn, Adidas, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, Vision Express, Fielmann, Media Expert, iSpot, Pepco, KFC, Kraina Serów, So Coffee czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.